לא זה לא האחד שאני כ"כ אוהבת
אבל החלטתי לתת לזה צ'אנס
הוא חמוד ואוהב אותי, ממש ממש אוהב אותי.
אולי זה מה שאני צריכה כדי לשכוח..
הוא יודע שאני מבולבלת ולא כ"כ יודעת מה אני רוצה מעצמי
וזה לא אכפת לו הוא אמר שהוא לא יוותר עליי בחיים, הוא יגרום לי לאהוב אותו, הלוואי...
לא יודעת מאושרת ככה מאושרת מאושרת אני לאא... אולי זה יבוא עם הזמן (:
בינתיים נסתפק בזה שלפחות לךא רעע לי 😊
שמחה שלך זה בסוף הצליח
מזל טוב 😊
איזו מתוקה בהצלחה מאמי
מקווה שיהיה לך טוב😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ב ה צ ל ח ה !
וטוב, שאמרת לו מהתחלה מה ,שאת מרגישה,
ושהוא יודע באיזה מצב את,
ובאמת יפה, שהוא הסכים להיכנס לקשר
רק אל תפגעי בו , ותנסי ללמוד לאוהב אותו.
האמת ניראה לי שיש לך רגש כל שהו
כי ככה סתם לא היית מסכימה להיכנס לקשר, מה לא ?
אז באמת מתווקה בהצלחה!!!
ילדהמשומשו תודה מאמי
אולי גם לך זה יכול להצליח אם באמת תירצי,
תיראי קשה לשכוח מישהו שאוהבים וגם לי היו הרבה קטעים שהייתי איתו
וחשבתי על השני אבל עם הזמן אני מקווה שזה יעבור והעבר ישאר איפה שהוא צריך להישאר...מאחור (:
מורן וטוניטה תודה מתוקות
בובית 10 כן בטוח יש משהו..כי עובדה שלאחרים לא הסכמתי וזה לא שהמצב השתנה או משהו.. הכל בדיוק אותו הדבר, את יודעת גם הוא שאל אותי למה בכלל הסכמתי להיות איתו...
למה איתו כן... ותאמת לא כ"כ ידעתי מה להגיד לו...משהו בי אמר לי כן...להסכים...
תודה מאמי.
את תראי שהכול יסתדר לך
גם אם זה לא נראה באופק זה יסתדר😊
בהצלחההה
טלוש כל עוד את שלמה עם זה אני ממש שמחה בשבילך יפתי
ה ל ו ו א י
וזה מה שישכיח ממך את המעפן ההוא..
למרות שאני לא ממש בעד להיות עם מישהו בזמן שאת אוהבת מישהו אחר כי מנסיון זה יוצר הרבבבה בלבול
בכל מקרה אני ממש מקווה שיסתדר לךך (:
חח כי זה פחות או יותר מה שקורה גם לי ( :
אוהבת אותך ( :
טלי מאמי
העיקר שתיהי מאושרת
טוב שנתת הזדמנות
אולי באמת יעזור לך,להמשיך הלאה
ולהיות שמחה,מאושרת ומאוהבת
בהצלחה מותק 3>
בהצלחה מאמי...
כמובן לא לזרום איתו אם את לא מרגישה אליו משהו חח
ההחלטה לנסות היא חכמה מאמי..מקווה שיהיה לכם רק טוב 😉
איזו חמודה! שיהיה בהצלחה .. ותנסי .. ככה גם אני הייתי בהתחלה ועובדה שזה כבר 10 חודשים ואני אשכרה התאהבתי בו ..
אוהבת המון ובהצלחה!
QUOTE (ילדהמשומשו @ 06/08/2007) שמחה שלך זה בסוף הצליח
מזל טוב 😊
😉