אני מרגישה מה זה חרא..למרות שזה לא באשמתי!!
ידיד טוב שלי בקטע עם אחת החברות שלי..עכשיו הם די בבעיות בקשר הלא מוגדר שלהם..
ואני מנסה לעזור להם ואני יודעת שאנלא צריכה להתערב אבל משגע אותיי שהם לא מסתדרים .
ואנלא מתערבת ממש.
אווח ..הוא מתקרב אלי יותר מידי...מחבק אותי..מנשק אותי. .לא ממש כמו ידיד..
אני כבר די מפחדת להרוס להם. .אני יודעת שהוא מתחיל לפתח.
ואני בכלל מתחילה קשר עם חבר שלו. P:
אנל'דעת מה לעשות .
איזה חראא זה אוופפ \:
- פריקקקקה -
אוחחח
לא נעיםםם
אולי תדברי איתו?
או שתנסי להתרחק ממנו קצתת
וווואו ווואו בתאל תעשי סדר😮
זה באמת קצת מסובך....
תבהירי הכל , תסדרי הכל כי זה יכול ליצור ממש בעיה
בהצלחה , מה שצריך לקרות קורה😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 06/08/2007) וווואו ווואו בתאל תעשי סדר😮
זה באמת קצת מסובך....
תבהירי הכל , תסדרי הכל כי זה יכול ליצור ממש בעיה
בהצלחה , מה שצריך לקרות קורה😊
😉
בעע שונאת בנים שלא יכולים להסתפק במה שיש להם ולהעריך.
קיצר , אני ממורמרת , לא להתייחס.
אני יודעת שאני צריכה לעשות סדר .
אבל אני לא מוכנה להתרחק ממנו ..וגם אנלא יכולה..אנחנו מסתובבים כולם כל הזמן ביחד.
והוא הבנאדם הכי מתוק בעולם. .
קיצצר..נראה מה יהיה.
תוודה!
מאמי תסתכלי אם את מתחילה
משהו רציני עם חבר שלו
אז תגדירי לידיד את המצב
אין בעיה שתעזרי והכל
להפך זה רק מראה כמה הם חשובים לך
אבל צריך לשים גבול
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 05/08/2007) וווואו ווואו בתאל תעשי סדר😮
זה באמת קצת מסובך....
תבהירי הכל , תסדרי הכל כי זה יכול ליצור ממש בעיה
בהצלחה , מה שצריך לקרות קורה😊
..
תראי להתרחק זה לא אומר שזהו לנתק קשר
את באמת צריכה לעשות סדר
שאחרי זה סתם יסתבך...
אני כל הזמן אומרת לו ומזכירה לו את חברה שלי שהוא איתה. .
אווחח ..טוב אני אסתדר איכששהו \:
אני לא ממש זוורמת איתו כשהוא מחבק אותי וכאלה..במיוחד כשאני רוצה תפרצוף שלה .
הכי טוב זה שתתברי איתו ותסבירי לו מה קורה..
ואם זה לא עוזר אין לך בררה אלה הלתרחק וזה לא אומר לנתק קשר אלה רק להיות איתו פחות..
תתרחקי ממנו מבחינה שאל תשבי קרוב מידי אליו , אל תגמרי לו לחבק אותך וכאלה...
אומרים שלום כידידים ופה זה נגמר ...
מאמי את לא צריכה להיתרחק ממנו ושום כלום
את פשוט צריכה להבהיר לו
שהוא עם חברה שלך
ואת עם חבר שלו
ושאי אפשר שהקשר הזה בניכים יתפתח
ושחוץ מזה את רוצה להישאר ידידה שלו
ולא להרוס אתת הקשר שלכם בגלל זה