אמממ..לחברשלי יש עוד פחות מחודש יומולדת!!..
ואני רוצה לקנות לו מתנה,לא יודעתמה..!!שלא יהיה נדוש כזה. . .
שביל הבלונים אלבום וכל זה ..לאא..!!חח
משהוו מיוחדדדדדדדד והרבה מתנות כזה,
אני מוכנה להשקייעע כמה שצריך..!
יש למישהי רעיוןן? 😢
אולי מתנות לפי השם שלו?
כל אות בשם שלו=מתנה
או אולי מתנות לפי הא ב' כל אות מתנה
גם על אותו עיקרון
או איזה ערכה של
משו משו
או כל ערכה אחרת
בני כמה אתם? וכמה זמן אתם ביחד?
בושם,חולצה,בוקסר עם הקדשה,חגורה יפה...
ברוכה הבאה לאתר מאמי תהני
כמו שעינב כתבה זה
יפה מתנות לפי השם שלו
ואם לא את יכולה לעשות לו את ערכת
המלאכים למשל ולכל מלאך את יכולה
לקנות מתנה זה ממש יפה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מזתומרת הערכת מלאכים ?תסבירי מאמי..
תודה על העזרה. .=]
ואנחנו 9 חודשיים ביחד.. 😊
הנה מאמי תכנסי זה יסביר לך
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=39217
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*