יש בנעוץ רעיון כזה ליצוק שוקולד לתוך תבניות של קרח
עכשיו אני חשבתי לשדרג את מה שכתוב שם
אני קונה לו כל מיני דברים קטנים כאלה
עכשיו שאני ישים ת'שוקולד בתוך התבנית אני ישים בפנים פתק
ובכל פתק אני ירשום שילך לאן שהוא בבית והוא יראה ת'מתנות
ובשוקולד האחרון (אני כמובן ימספר אותם או יגיד לו מה לאכול ראשון )
בשוקולד האחרון אני ירשום שאני אוהבת אותו
זה נראה לי יצא ממש יפה
אני יעשה את זה בעוד כמה ימים סתם ככה באלי לעשות לו משהו
אני מקווה שיצליח לי כי ממש התלהבתי מהרעיון((: 😛
נשמע מגניייב
רק שלא יבלע בטעות את הפתק .. חחח
תעדכני איך היה :]
QUOTE (einavush @ 06/08/2007) נשמע מגניייב
רק שלא יבלע בטעות את הפתק .. חחח
תעדכני איך היה :]
חחח 😂 😉
נשמע ממש יפה מאמי אהבתי
תעלי תמונות בבקשה אם יש לך
ערכתי את הכותרת מ"כנסו"
תקראי בבקשה את חוקי הפורום!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח וואי נשממע יפפה..
ספריי איך היהה.. תעלי תמונות ;]]
תודה לכולם אני יעשה את זה עוד כמה ימים ואני יעלה תמונות בכייף ((:
einavush חחח כן אה באמת שרק לא יבלע אותו בטעותת
חח אני יזהיר אותו שיש פתק בפנים לכל מקרה שלא יהיו טעויותת חחחח
חח זה באמת רעיום יפה!
אבל בפתק לא יהיה מלוכלך ורטוב מהשוקולד??
זהו גם אני חשבתי על זה ואמרתי את זה לעצמי חח
אולי אני יחתוך ניילון או משהו נראה כבר חח אני ימצא פתרון בסוף 😛
אני יעלה תמונות והכל אני גם יגיד מה עשיתי ואיך עשיתי והכל אני מקווה שזה יצא כמו שאני מדמיינת את זה חח אוהבתתת מלא מללללא
QUOTE (מישהי_מישהיי @ 06/08/2007) זהו גם אני חשבתי על זה ואמרתי את זה לעצמי חח
אולי אני יחתוך ניילון או משהו נראה כבר חח אני ימצא פתרון בסוף 😛
אני יעלה תמונות והכל אני גם יגיד מה עשיתי ואיך עשיתי והכל אני מקווה שזה יצא כמו שאני מדמיינת את זה חח אוהבתתת מלא מללללא
חחח סבבה בהצלחה!!!!!!
תודה נשמותת אוהבתת אותכןן כל כךך.. שאני יעשה אני יראה תמונות יום חמישי אני עושה את זה