אני לא מאמינהה יאווו באלי להרביץ למישהווווווווווווו!!
יש לי "חברה טובה" מהכיתהה..שתמיד סמכתי עליה והכל..
פעם אחת..פעםםםם אחתתתתתת רק באה לבקרתי בניתוח..!
סבבהה...
לא באה אליי ביומולדתת ולא דיברה איתי כל היוםםם..בתירוץ שהיא ישנה אצל חברה וחברה שומרת שבת והם הלכו ליםם אז היא לא יכלהה...ואיפה החברה הזאת גרה..?!!?!?ליידייייי בדיווקקק..!!!
רק בערב היא דיברה איתיי ואמרה לי למה היא לא באה..
יום למחרתתת דיברנו אמרתי לה כמה ניפגעתי וזה
מה היא אמרה ליי???!?!
שאני ילדה מגעילההה!!! ושהיא עובדתתת כל היום ואינלה זמןן..!
אין לה בוווושההה להגיד דבר כזהה?!?!?!בסוף אני החרא פהה??!?!?!
סבבההההה...השלמנננווו..היא אמרהה שהיא תבוא יום שבת(כאילו אתמול) ויעני תפצה על כל הזמן הזה שלא באה..!
אתמולל לא דיברה לא היה זכררר ממנהה.!! כל היום לא דיברהה..מתחברת חופשי לאייסי..!
גם עכשיו היא מחוברת ולא שולחת שום הודעהה.!!
גועל נפפפשששששששששש תמיד אני נופלת על החברות האללהה..!!
ועוד בסוף אני יוצאת אשמהה.!! זה כזה מעצבןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!! 😠
מאמי אל תשימי לב אליה..יש מלא בחורות כאלה שמשחקות אותה חברות ומצד שני עושות מה שבאלהן מבלי להתחשב בך או במצבך..פשוט תמחקי אותה אל תקראי לה חברה בכלל
ההההלוו?!
עצבים סתם!
עזבי מאמי
היא מפסידה אותך!..
אל תתעצבני עלייה
לא רוצה,חבל!..היחא מפסידה נקודה!
נכון לא יפה מצידה,ממש לא..
אבל קחי את זה בקלות יותר
אל תתעצבני עם דברים כאלה
יש דברים הרבה יותר גרועים מזה
תאמיני לי!
אוהבת אותך
אבל זה מעצבןן..!! תמיד זה קורה לי עם חברותתת אוףףף כמה אפשרררררררררררר
כמה שאני צריכה את עידןן אוףףף:'(
נמאס לי כבררר..!!!!! אינלההה בווושהההה?!?!?!?!?!?!?
אוחחח
כמה שאני מבינה ואתךךך
אבל אל תתייחסי אלייההיא לא חברה!!
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) ההההלוו?!
עצבים סתם!
עזבי מאמי
היא מפסידה אותך!..
אל תתעצבני עלייה
לא רוצה,חבל!..היחא מפסידה נקודה!
נכון לא יפה מצידה,ממש לא..
אבל קחי את זה בקלות יותר
אל תתעצבני עם דברים כאלה
יש דברים הרבה יותר גרועים מזה
תאמיני לי!
אוהבת אותך
...
מאמי מה את מתעצבנת עליה בכלל?
מה את מוציאה את העצבים שלך בכלל
מי היאא שאת תתעצבני בגללה?
סתם אפסית!
[חח נשמעתי קצת ערסית]
עזבי אותה מאמי
תני לה ללכת לדרך שלה
את תמשיכי בשלך.. בלעדיה. עם חברות פי 100 יותר טובות
אל תתיחסי אליה
יום יבוא והיא תקבל את העונש שלה!
יהיה טוב מאמי!
תני חיוך הכל לטובה
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) ההההלוו?!
עצבים סתם!
עזבי מאמי
היא מפסידה אותך!..
אל תתעצבני עלייה
לא רוצה,חבל!..היחא מפסידה נקודה!
נכון לא יפה מצידה,ממש לא..
אבל קחי את זה בקלות יותר
אל תתעצבני עם דברים כאלה
יש דברים הרבה יותר גרועים מזה
תאמיני לי!
אוהבת אותך
אני מסכימה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
העצבים שלך יוצאים לחינם!
וזה לא שווה את זה!
היא פשוט ממש לא שווה אותך,
והגיע הזמן , שאולי פשוט "תמחקי" אותה
אל תתיחסי לכל מה, שהיא עושה
תתקרבי לחברות אחרות
אני מאמינה שלא חסר,
ואם לא אני תמיד פה בשבילך!!!
אז יאללה תני חיוך ענקי כזה 😁
ותיריא שהכל הסתדר לטובה!!!
😊
QUOTE (--בובית--10 @ 06/08/2007) העצבים שלך יוצאים לחינם!
וזה לא שווה את זה!
היא פשוט ממש לא שווה אותך,
והגיע הזמן , שאולי פשוט "תמחקי" אותה
אל תתיחסי לכל מה, שהיא עושה
תתקרבי לחברות אחרות
אני מאמינה שלא חסר,
ואם לא אני תמיד פה בשבילך!!!
אז יאללה תני חיוך ענקי כזה 😁
ותיריא שהכל הסתדר לטובה!!!
😊
לפעמים אנחנו מגלים מי הם החברים האמיתיים
אלו החיים
חבל על העצבים
תסמכי על עצמך
זה הכי חשוב
אני יודעת אבל זה כזה מאכזזזבבב..!!
למרות שיש לי כמה חברות פי אלף יותר טובות ממנה..
ועוד ההיא מלכלכת על אחת החברות היותר טובות ואומרת כמה היא זונה וזה...
QUOTE (עדידוש-177 @ 06/08/2007) אני יודעת אבל זה כזה מאכזזזבבב..!!
למרות שיש לי כמה חברות פי אלף יותר טובות ממנה..
ועוד ההיא מלכלכת על אחת החברות היותר טובות ואומרת כמה היא זונה וזה...
מאמי מישהי שבאה ואומרת ככה על חברות אחרות
היא לא חברה אמיתית
וטוב שהכרת את הצד הזה שלה...
בעע מגעילה \=
לדעתי היא סתם מביאה לך תירוצים
עדידוש בסופו של דבר היא חיה עם עצמה עם זה שהיא כזאת מגעילה נכון?
אז אין סיבה שאת תתעצבני על הפאקים שלה😊
קשה למצוא חברות טובות \=
יהיה טוב
QUOTE (limaori @ 06/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 06/08/2007) אני יודעת אבל זה כזה מאכזזזבבב..!!
למרות שיש לי כמה חברות פי אלף יותר טובות ממנה..
ועוד ההיא מלכלכת על אחת החברות היותר טובות ואומרת כמה היא זונה וזה...
מאמי מישהי שבאה ואומרת ככה על חברות אחרות
היא לא חברה אמיתית
וטוב שהכרת את הצד הזה שלה...
מסכימה! היא בכלל לא חברה ואת לא צריכה אותה
ובטח שאת לא צריכה להוציא סתם עצבים..