למי פה יש פוטושופ?
אני צריכה עזרה בהורדה שלו..
מממ אין לי אבל יש פורום לזה או משהו נראלי
QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) מממ אין לי אבל יש פורום לזה או משהו נראלי
....
עדי שלחתי לך הודעה לפרטיי.י..
עינבו'ששש?!
מישהי עשתה פה תקלה חחח סתם מאמי
זה לא קשור לפה
ואסור לפרסם הורדות
מקווה שהסתדרת נעלתי נסיכה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*