אהלן 😁
מה קורה אנשנושים?
התגעגעתייי
בובהה
באמת שמתי לב שנעדרת
היכן היית ומה עשית?!?!
אוהבתתך.
הווודיהההההההההההההה
איפפה נעלמתת באמתת ,, ?
געגעתתיי:]
אווהבת אותך נסיכההההההההה
הודייהה..
איפה היית מאמייי?
טוב שחזרת אליינווו 😉
עבדתי כמו חמוררר
ת' יפות שלייי
אוהבת'כןןןן
הודיה שלי!?!?
אהובתי!?
איפה נעלמת מאמי שלי,כל-כך התגעגתי אלייך!!....
אוהבת אותך מלא מלא! 😊
אומנם עבדת כמו חמור אבל החמור הזה ישמח מאוד כשיהיה לו צ'ק ביד אני בטוחה..חח ברוכה השבה
חחחחחחחחחחחחחח
איזה מצחחחיק D:
בדיוק חשבתי עליך
ושנעלללמת
פתאום אני יורדת קצת
ורואה אשכול שלך ...
ברוכה השבה מאמי
התגעגעתי
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) אומנם עבדת כמו חמור אבל החמור הזה ישמח מאוד כשיהיה לו צ'ק ביד אני בטוחה..חח ברוכה השבה
חח מכירה את זההה
התגעגעתייי
ברוכה השבההה
מואהההה
ת' מדהימות שלי 😊
אוהבת'כן
גמני התגעגעתיייי