לא הצלחתי לישון כל הלילהה
הייתי צריכה לקום בבוקר לשיעור
המורה עיצבןןן אותייייי
נתן לנו עבודהה.. לא הצלחתי את כולה אז רציתי ללכת לתירגול
יצאתי בשש הגעתי לשם גיליתי שהוא כבר הלךך
חיכיתי לאוטובוס מלאא זמןן
ואני צריכה ללכת מחרר אליו ב10 בבוקר בשביל תירגול וב-11 יש לי שיעור ואני צריכה להגיש תעבודה
אני וחברה שפעם הייתה החברה הכיי טובה שליי בקושי מדברותתת
אני לא מבינה כבר מה אני מרגישה אליוו וזה משגע אותיי
אוךךךךךךך אני לא אמורה להרגיש אליוו כלוםםם.. אני לא רוצההה זה יהרוסס הכלל
איך יוצאיםם מהחראא מצב רוח הזההההה?!? 😢 😢 😢
מאמי אל תדאגיי
הכל יסתדר
אל תתייחסי לאף אחדד
וההוא-
עם הזמן תשכחי ממנו
אוהבת
זה התחיל רק אתמול =\
וזה התחיל בכלל מזה שהוא כעס עלי קצתת
אולי זה רק הרגשה רעה כי הוא כעס?!
מאמי? תני לזמן לעשות את העבודה שלוו
בקשר ללימודים הכל יסתדר את תראי תלכי לתרגול.. תנסי לפתור ביחד עם המורה הוא יעזור לך
ויהיה בסדר תבקשי הערכה לעבודה אולי יתנו לך.. או שתנסי לעשות את העבודה הזאת עם המורה
וככה תיפתרי ממנה
בקשר לחברה שלך ..
אם אתן לא מדברות.. תנסי לפתור את זה
תדברי איתה
תישבו ותסדרו את כל העיניינים בשבילכם..
תאמיני לי זה שווה את זה.. את לא תדעי עד כמה תרד לך אבן מהלב אחרי שתעשי את זה
מנסיון...
ובקשר לילד ההוא..
תנסי כמה שיותר לשכוח ממנו להעסיק את עצמך בדברים אחרים
להכיר בנים חדשים
והכל יהיה בסדר בסופו של דבר מאמי
תני לזמן לעבור והכל יחזור לקדמותו
QUOTE (einavush @ 05/08/2007) מאמי? תני לזמן לעשות את העבודה שלוו
בקשר ללימודים הכל יסתדר את תראי תלכי לתרגול.. תנסי לפתור ביחד עם המורה הוא יעזור לך
ויהיה בסדר תבקשי הערכה לעבודה אולי יתנו לך.. או שתנסי לעשות את העבודה הזאת עם המורה
וככה תיפתרי ממנה
בקשר לחברה שלך ..
אם אתן לא מדברות.. תנסי לפתור את זה
תדברי איתה
תישבו ותסדרו את כל העיניינים בשבילכם..
תאמיני לי זה שווה את זה.. את לא תדעי עד כמה תרד לך אבן מהלב אחרי שתעשי את זה
מנסיון...
ובקשר לילד ההוא..
תנסי כמה שיותר לשכוח ממנו להעסיק את עצמך בדברים אחרים
להכיר בנים חדשים
והכל יהיה בסדר בסופו של דבר מאמי
תני לזמן לעבור והכל יחזור לקדמותו
מסכימה מילה במילה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל אני לא יכולה לשכוח מהילד הזה
הוא הבנאדם הכי חשוב לי בעולםםםם
אנחנו כמו אחיםם..אבל תמיד הייתה משיכה כזאתת..
ועשית לו כבר פעמיים קטעים לא יפיםם ואני לא מתכוונת גם אם אני אוהב אותו להגיד לו...
ועם המורה יהיה בסדר זה פשוט העלה לי את כל העצבים
ועם החברה אני כבר לא יודעת מה יהיה
אני מנסה לדבר איתהה אבל כל פעם זאת שהפרידה בינינו ניתקעת באמצעע
ואני פשוטט כל כךך שונאתת תילדהה הזאת אתם לא מבינים כמההה
אוףף באלי לחזור לתקופהה שהיה לי כל כךךך כיףףףף
כל הזמן צחקתיי וחייכתי והיו לי תחברות הכי מושלמות בעולםם
ועכשיו כשהכל צריך להיות יותר טובב .. הכל חראא
במקום להיות שמחה מהשינוי שעברתי (פיזית) אני כל היום עצובהה