ואוווייי!!!!!!!!!!! היא חזרה!!!! היא עוד מעט עוברת את עכו!!!!!!!!!יואאווו!! עוד שעה וחצי בערך היא כבר תיהיה פה!!! אתם לא קולטים איך צרחתי כשהיא התקשרה אליי!! אחרי חודש שלם שהיא אל הייתה פה!!=]]
עוד מעט היא תגיע לבית ותראה את השלט שהכנתי לה... חי חי... בטח תצחק!!! ותקרא את המיכתב ששמתי לה מתחת לדלת... 😂 וואיי!!! יש לנו כל כך הרבה לספר אחת לשניייההההה!!!
הקיצר... פריקת אושר מטוררפתתת!!!! 😁
הייתי חייבת להוציא את זה... !!!! 😁
שיהיה לכם ערב מקקססייםם!!!!!!!! שבוע טוב!! המון אושר אהבה ושמחה!!!! =]]]] 😊
אוהבת אתכם מלא מלא מלא!!!! 😂





