על מנת לדעת אם מי שמולך דובר אמת או שקר תחילה יש להבין כיצד פועל המוח האנושי.
כידוע, המוח מחולק לשתי אונות: האונה השמאלית אשר אחראית על ההגיון, היכולת אנליטית והמספרים - ("הראש") והאונה הימנית אשר אחראית על הדמיון, היצירתיות - ("הלב").
כאשר אדם עומד לענות על שאלה כלשהי, יש לשים לב היטב לאן פונות עייניו:
- אם העיניים פונות ימינה ולמעלה, אזי האדם ממציא, ככל הנראה, פרטים באופן מודע ממוחו - פרטים שכנראה כלל לא אירעו.
- אם עיניו פונות שמאלה ולמעלה, אזי האדם נזכר בפרטים מזכרונו וככל הנראה נוטה לדבור אמת.
*יש לציין כי כלל זה פועל באופן הפוך אצל אנשים שמאליים ולכן יש לדעת תחילה את היד הדומיננטית של אותו אדם.
ושלא יעבדו עליכם...
😉
ואי באמת טוב לדעת!..(=
תודה מאמי
QUOTE (lipaz-sol @ 05/08/2007) חח תודה מאמי(:
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אבל ברגע האמת אני אשכח את זה
אבל טוב לדעת😊
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 05/08/2007) על מנת לדעת אם מי שמולך דובר אמת או שקר תחילה יש להבין כיצד פועל המוח האנושי.
כידוע, המוח מחולק לשתי אונות: האונה השמאלית אשר אחראית על ההגיון, היכולת אנליטית והמספרים - ("הראש") והאונה הימנית אשר אחראית על הדמיון, היצירתיות - ("הלב").
כאשר אדם עומד לענות על שאלה כלשהי, יש לשים לב היטב לאן פונות עייניו:
- אם העיניים פונות ימינה ולמעלה, אזי האדם ממציא, ככל הנראה, פרטים באופן מודע ממוחו - פרטים שכנראה כלל לא אירעו.
- אם עיניו פונות שמאלה ולמעלה, אזי האדם נזכר בפרטים מזכרונו וככל הנראה נוטה לדבור אמת.
*יש לציין כי כלל זה פועל באופן הפוך אצל אנשים שמאליים ולכן יש לדעת תחילה את היד הדומיננטית של אותו אדם.
ושלא יעבדו עליכם...
😉
חח אהבתי"ושלא יעבדו עלייכם"
חח