נשבר לי
לא מחכה שתתנצל
היו לי ימים טובים יותר
הבנתי שלא קל להתגבר
אבל בחרתי להבין ולוותר
כי אם לא תבוא מחר
זה לא יאמר לי שום דבר
או אולי אומר
שאתמול כבר מאוחר
אנחנו נוסעים בדרכים לא ברורות
יודעים לאהוב
ברע ובטוב
אם רק נקשיב לפחד
לא נהיה לבד
לא נהיה לבד
בינתיים
נשבר לי
לא מחכה שתתנצלי
היו לי ימים טובים יותר
הרגשתי איך העצב משתלט
איך פתאום אני נשבר ומתמוטט
כי לא תבואי מחר
אניח שנגמר
אדע שמאוחר
אנחנו נוסעים בדרכים לא ברורות
יודעים לאהוב
ברע ובטוב
אם רק נקשיב לפחד
לא נהיה לבד
לא נהיה לבד
בינתיים
הלוואי שהתקופה הזאת תחלוף במהרה...Q:
פיפו'ש!
תיהי חזקה
תתני לעצמך זמן
תיהי סבלנית,התקופה תעבור!
תאמיני בטוב מאמי!
הכול יהיה בסדר
כמה שזה נראה רחוק כרגע
אבל הטוב יבוא
התקופה הטובה תבוא אלייך!
רק סבלנות ותקווה!
אוהבת אותך 3 >
היא תחלוףף
אני בטוחה בזההה!!
תמיד בסוף יהיה טוב!!
אוהבת המוןןן
-חיבוקיי-
תודה בנותת אוהבת אותכן כל כך
פיפווש..
הכל יעבור מבטיחה לך ..
אנחנו נעבור את זה
אני אוהבת אותך
אוהבת כ"כ
יאללה שנעבור את זה כבר...
אני במצב הזה כבר 4 חודשים...
יאלה עצב לך הביתה
שלום ותודה!..
ואל תבוא אל אופירי
היא רוצה להיות שמחה!!!!
לה לה לה לה
פיפו'ש תחיכיי!
אוה בת אותך 3>
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) יאלה עצב לך הביתה
שלום ותודה!..
ואל תבוא אל אופירי
היא רוצה להיות שמחה!!!!
לה לה לה לה
פיפו'ש תחיכיי!
אוה בת אותך 3>
רגינו'ש שליי העלת לי חיוך על הפניםם...
אני אוהבת אותך מואהההההה
יאללה שילך כבר הביתהההה...חחחח
QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) יאלה עצב לך הביתה
שלום ותודה!..
ואל תבוא אל אופירי
היא רוצה להיות שמחה!!!!
לה לה לה לה
פיפו'ש תחיכיי!
אוה בת אותך 3>
רגינו'ש שליי העלת לי חיוך על הפניםם...
אני אוהבת אותך מואהההההה
יאללה שילך כבר הביתהההה...חחחח
😁 😁
פיפו'ש חיוך
פיפו'ש חיוך
פיפו'ש חיוך
😊
עכשיו יש לי חיוך מאוזן לאוזן...חיחיחיחיחי 😁
QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) עכשיו יש לי חיוך מאוזן לאוזן...חיחיחיחיחי 😁
רק טוב פיפו'ש!..
באמת!..
העצב,הדמעות,הכאב
כל-כך לא שווה את זה..
מאוחר יותר תצטערי שכל-כך היית עצובה
כי הכול עובר מאמי
אוהבתת 3>
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) עכשיו יש לי חיוך מאוזן לאוזן...חיחיחיחיחי 😁
רק טוב פיפו'ש!..
באמת!..
העצב,הדמעות,הכאב
כל-כך לא שווה את זה..
מאוחר יותר תצטערי שכל-כך היית עצובה
כי הכול עובר מאמי
אוהבתת 3>
מסכימה!
QUOTE (may1231230 @ 05/08/2007) QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) עכשיו יש לי חיוך מאוזן לאוזן...חיחיחיחיחי 😁
רק טוב פיפו'ש!..
באמת!..
העצב,הדמעות,הכאב
כל-כך לא שווה את זה..
מאוחר יותר תצטערי שכל-כך היית עצובה
כי הכול עובר מאמי
אוהבתת 3>
מסכימה!
גם אני מסכימה אבל זה קשה עדייןן להגיד שאני כל כך שמחה
כי איפשהו העצב עדיין שולט עליי...
זהו,פה הטעות!!!.. 😨
אל תתני לעצב להשתלט!
תלחמי בו!
אל תתני לו להרוס אותך ככה!...
תתני אמונה באלוהים
תגידי שטוב לך!..
תשמחי
אל תתני לדברים להרוס את השמחה שלך!..(=
מוואה 3>
אני אנסההה...
והאמונה שלי בה' כ''כ גדולה...
ואני יודעת שהכל יהיה טוב גם אם רע..
ובאמת עכשיו בא לי רק לצחוקקק...אבל הבעיה שאף אחד לא מצחיק אותיי....
כמעט כולם עצובים מאוכזבים ועייפים....