QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) ברי?.....
את נסיכה!..
אל תתני לאף אחד להוריד לך ת'חיוך המדהים,המקסים והמאושר מהפנים!
אוהבתתתתת אותך!
בדיוק מה שהיא אמרהה....
את מבינה יכלבתה חחחחחחח מואהההההההההה
אוהבת המוניםםםם
QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) ברי?.....
את נסיכה!..
אל תתני לאף אחד להוריד לך ת'חיוך המדהים,המקסים והמאושר מהפנים!
אוהבתתתתת אותך!
בדיוק מה שהיא אמרהה....
את מבינה יכלבתה חחחחחחח מואהההההההההה
אוהבת המוניםםםם
יאיאיאיא איך התגעגעתתתי
לכלבתהההההההה חח
אוהבת אתכןןן..
אתן גורמות לי להרגיש יותר טוב
רגינה ופיפוש .. אני אוהבת אתכןןןןןןןןןן
חחח שתבואי לפהה אני אגרום לך להגיד לי לסתום ת'פה מרוב שאני אקרא לך ככה חחחחחח
בריייייייייייייייייייייייייייייייי אנחנו אוהבת אותךך הכי הכי הכי שישששששששששששש נכון רגינו'שש??!?!?!
תביני אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך ולירן ישלם על זהה אני אומרת לךך..!!!!
ואני שמחה שאת מרגישה יותר טובבב
אוהבות הכי הכי הכי בעולם!..
אין על ברי!..
קוקי קטנה שלי!..
והוא?...זבל!..(סליחה)
אבל לא מגיע לך יחס רע ממנו
הוא צריך לשלם על זה!..
והגלגל יסתובב אל תדאגי
תני לזמן לעשות את שלו
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) אוהבות הכי הכי הכי בעולם!..
אין על ברי!..
קוקי קטנה שלי!..
והוא?...זבל!..(סליחה)
אבל לא מגיע לך יחס רע ממנו
הוא צריך לשלם על זה!..
והגלגל יסתובב אל תדאגי
תני לזמן לעשות את שלו
מסכימה איתךךךך..
את מבינה ברי ניראה מה יהיה אחרי היום בערב סבבותת?!?!
ואם יהיה היום בערב חיחיחי
פיפווש את כזאת מלאךךך
אני אוהבת אותך... בקשר אליו תעשי מה שאת רוצה מצידי תירי בו בראש:|
רגיינוש תודה אהבה שלי אוהבת אותךךךךך
כאן תמיד בשבילך קוקי קטנה..(=
אוהבתת 3>
חח בכיףף אני באמת רוצה לדעת איך ההרגשה לירות ללירן בראש
ואז לישאול אותו אם זה כאב לו?!?!
כי זה כואב בדיוק כמו הכאב שאת חווה..!!!
אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך יפה שלי .. אני כ"כ אוהבת אותך פיפווש שלייייי
ורגיינה אני תמיד פה בשבילך כמו שאת בשבילי אוהבת אותך
😢
כואב לי שאת ככה
ועוד על מישהו כזה
הוא חרא
אבל את לא
ובגלל זה התנצלת
מה שקרה קרה
ומה שאת צריכה לעשות עכשיו , זה להמשיך
אוהבת אותך! דברי איתי!!!
QUOTE (limaori @ 06/08/2007) 😢
כואב לי שאת ככה
ועוד על מישהו כזה
הוא חרא
אבל את לא
ובגלל זה התנצלת
מה שקרה קרה
ומה שאת צריכה לעשות עכשיו , זה להמשיך
אוהבת אותך! דברי איתי!!!
אני אוהבת אותך נסיכה תודה