רחוקה מסתגרת, אני יודעת הכל
במסדרון זר עוברת, מחפשת מכחול
רק לצבוע את הזמן שנותר לי,
לחמם את הבדידות הקרה
אני עכשיו לבד וכלום לא נשאר לי
אבל קוראת לך לשוב חזרה
אז תדע שאני מתקשה לוותר,
זה הלילה סוגר מאוחר
ויחד איתי נאסוף את הדמעות,
כבר מיצנו לבכות, המחר
נאסוף את הדמעות,
כבר מיצינו לבכות
המחוגים לא עוזרים לי,
הם נשארים במקום
והחיים לא זורמים לי,
המציאות התנגשה בחלום
לאתר את התקוות שפיזרת,
לחמם את הבדידות הקרה
כשכולם הלכו אתה בי נשארת,
אני קוראת לך לשוב חזרה
אז תדע שאני מתקשה לוותר...
גם כשנדמה שהכל מתבהר
אתה מופיע, ידעתי תגיע
מי הבטיח שמחר תשאר
הלוואי ותישאר אני כ''כ צריכה אותך איתי עכשיו....אבל למה אתה מכאיב לי יותר למה?!?!?!
מאמי יהיה טוב!!
כנראה שהוא לא שווה אותךך..
אפ הוא רק גורם לכאבב
אם את צריכה משהו אני פה
מואה
אהובה שלייי..
את חייבת להיות חזקה
לא לתת לזה להפיל אותך
אני מבטיחה שהכל יסתדר
זה לא ישאר ככה לנצח
כמה שרע
וכמה שכואב
אני מבינה אותך תאמיני לי
אני יודעת מה עובר עלייך
ובמיוחד עכשיו אני כ"כ רוצה להיות שם איתך
לחבק אותך, לתת לך כתף
לנגב לך תדמעות
ולהצחיק אותך קצת
כי את לא ילדה של עצב
את מלאכית ..
ומלאכיות ומלאכים לא בוכים מאמי
את משהו מיוחד
ואסור לך להישבר מזה
כמה שזה קשה
אני פה תמיד
גם אם אני לא נימצאת לידך
אני איתך בלב , 28 שעות
רק בשבילך לכל דבר
ותזכרי שאני אוהבת אותך כ"כ
ולא יכולה יותר לראות ולישמוע שאת במצב כזה 😢
אוהבת אותך אהובה קטנה שלי
אוהבת לנצצחח3>
QUOTE (טוניטה @ 05/08/2007) מאמי יהיה טוב!!
כנראה שהוא לא שווה אותךך..
אפ הוא רק גורם לכאבב
אם את צריכה משהו אני פה
מואה
זה כ''כ מסובך כדי להגיד שהוא לא שווה אותי...
הלוואי והייתי יכולה להסביר לך אבל זה קשה...
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) אהובה שלייי..
את חייבת להיות חזקה
לא לתת לזה להפיל אותך
אני מבטיחה שהכל יסתדר
זה לא ישאר ככה לנצח
כמה שרע
וכמה שכואב
אני מבינה אותך תאמיני לי
אני יודעת מה עובר עלייך
ובמיוחד עכשיו אני כ"כ רוצה להיות שם איתך
לחבק אותך, לתת לך כתף
לנגב לך תדמעות
ולהצחיק אותך קצת
כי את לא ילדה של עצב
את מלאכית ..
ומלאכיות ומלאכים לא בוכים מאמי
את משהו מיוחד
ואסור לך להישבר מזה
כמה שזה קשה
אני פה תמיד
גם אם אני לא נימצאת לידך
אני איתך בלב , 28 שעות
רק בשבילך לכל דבר
ותזכרי שאני אוהבת אותך כ"כ
ולא יכולה יותר לראות ולישמוע שאת במצב כזה 😢
אוהבת אותך אהובה קטנה שלי
אוהבת לנצצחח3>
ברי קשה לייי...
ומאמי שלי את יודעת ואני לא צריכה להגיד לך את זהה אני תמיד אבל תמיד פה שם איפה שתרצי בשבילךך..!!
אני לא מסוגלת אבל אני מנסה להיות חזקהה..
אני מפחדת אני כבר לא יודעת ממה פשוט בא לי להחזיר הכל אחורה לתאריך 6.4 את יודעת למה....
ברי אני אוהבת אותך..3>3>3>
QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) אהובה שלייי..
את חייבת להיות חזקה
לא לתת לזה להפיל אותך
אני מבטיחה שהכל יסתדר
זה לא ישאר ככה לנצח
כמה שרע
וכמה שכואב
אני מבינה אותך תאמיני לי
אני יודעת מה עובר עלייך
ובמיוחד עכשיו אני כ"כ רוצה להיות שם איתך
לחבק אותך, לתת לך כתף
לנגב לך תדמעות
ולהצחיק אותך קצת
כי את לא ילדה של עצב
את מלאכית ..
ומלאכיות ומלאכים לא בוכים מאמי
את משהו מיוחד
ואסור לך להישבר מזה
כמה שזה קשה
אני פה תמיד
גם אם אני לא נימצאת לידך
אני איתך בלב , 28 שעות
רק בשבילך לכל דבר
ותזכרי שאני אוהבת אותך כ"כ
ולא יכולה יותר לראות ולישמוע שאת במצב כזה 😢
אוהבת אותך אהובה קטנה שלי
אוהבת לנצצחח3>
ברי קשה לייי...
ומאמי שלי את יודעת ואני לא צריכה להגיד לך את זהה אני תמיד אבל תמיד פה שם איפה שתרצי בשבילךך..!!
אני לא מסוגלת אבל אני מנסה להיות חזקהה..
אני מפחדת אני כבר לא יודעת ממה פשוט בא לי להחזיר הכל אחורה לתאריך 6.4 את יודעת למה....
ברי אני אוהבת אותך..3>3>3>
אני יודעתת..
ואני רוצה גם להחזיר את הגלגל אחורה
לתאריך הזה 😢
אני אוהבת אותך נסיכהה
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007)
אני יודעתת..
ואני רוצה גם להחזיר את הגלגל אחורה
לתאריך הזה 😢
אני אוהבת אותך נסיכהה
אני אוהבת אותך מלאכית שליי..!!!
QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007)
אני יודעתת..
ואני רוצה גם להחזיר את הגלגל אחורה
לתאריך הזה 😢
אני אוהבת אותך נסיכהה
אני אוהבת אותך מלאכית שליי..!!!
אלוהים בשמיים שומע את התפילות
והוא יסדר את כל הבעיות
הלוואי שכל זה כבר יגמררררר!
אוהבת אותך נסיכה שלי
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007)
אני יודעתת..
ואני רוצה גם להחזיר את הגלגל אחורה
לתאריך הזה 😢
אני אוהבת אותך נסיכהה
אני אוהבת אותך מלאכית שליי..!!!
אלוהים בשמיים שומע את התפילות
והוא יסדר את כל הבעיות
הלוואי שכל זה כבר יגמררררר!
אוהבת אותך נסיכה שלי
ותאמיני לי אני לא מפסיקה להתפלל אפילו לשנייה...
אמן אמן ואמן שישמע ויסדר אותם.... 😢
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) אהובה שלייי..
את חייבת להיות חזקה
לא לתת לזה להפיל אותך
אני מבטיחה שהכל יסתדר
זה לא ישאר ככה לנצח
כמה שרע
וכמה שכואב
אני מבינה אותך תאמיני לי
אני יודעת מה עובר עלייך
ובמיוחד עכשיו אני כ"כ רוצה להיות שם איתך
לחבק אותך, לתת לך כתף
לנגב לך תדמעות
ולהצחיק אותך קצת
כי את לא ילדה של עצב
את מלאכית ..
ומלאכיות ומלאכים לא בוכים מאמי
את משהו מיוחד
ואסור לך להישבר מזה
כמה שזה קשה
אני פה תמיד
גם אם אני לא נימצאת לידך
אני איתך בלב , 28 שעות
רק בשבילך לכל דבר
ותזכרי שאני אוהבת אותך כ"כ
ולא יכולה יותר לראות ולישמוע שאת במצב כזה 😢
אוהבת אותך אהובה קטנה שלי
אוהבת לנצצחח3>
מצטרפת 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוא שומע אותך ..
ואתם תחזרו סופית בעזרת השם!!
אוהבת אותך נסיכהה
QUOTE (נאפי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) אהובה שלייי..
את חייבת להיות חזקה
לא לתת לזה להפיל אותך
אני מבטיחה שהכל יסתדר
זה לא ישאר ככה לנצח
כמה שרע
וכמה שכואב
אני מבינה אותך תאמיני לי
אני יודעת מה עובר עלייך
ובמיוחד עכשיו אני כ"כ רוצה להיות שם איתך
לחבק אותך, לתת לך כתף
לנגב לך תדמעות
ולהצחיק אותך קצת
כי את לא ילדה של עצב
את מלאכית ..
ומלאכיות ומלאכים לא בוכים מאמי
את משהו מיוחד
ואסור לך להישבר מזה
כמה שזה קשה
אני פה תמיד
גם אם אני לא נימצאת לידך
אני איתך בלב , 28 שעות
רק בשבילך לכל דבר
ותזכרי שאני אוהבת אותך כ"כ
ולא יכולה יותר לראות ולישמוע שאת במצב כזה 😢
אוהבת אותך אהובה קטנה שלי
אוהבת לנצצחח3>
מצטרפת 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני אוהבת אותך יפתיי מואההה
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) הוא שומע אותך ..
ואתם תחזרו סופית בעזרת השם!!
אוהבת אותך נסיכהה
אמן כן יהי רצון...
הלוואי וזה יקרה וזאת תהיה המתנה ליומולדתת..חח אני לא רוצה יותר מזה כלוםם תאמיני ליי..1!!
אוהבת אותך בלי סוףףף
מבינה אותך חיימשלי !
בעזרת השם