ידיד טוב היה צריך לארגן צוות לעבודה ליום שני (מחר) וביקש ממני שבוע שעבר כבר
לסדר לי את יום שני ככה שאני יוכל לבוא...אוקיי הסכמתי
וביום שישי הוא התקשר להגיד שהיו כל מיני בעיות וזה התבטל
בינתיים נירשמתי לשלושה ימים הקרובים במקום הקבוע שאני עובדת בו
ומקודם התקשר הידיד שלי להגיד שהייתה טעווות ומחר לא התבטל,
אמרתי לו שאי אפשר כי כבר קבעתי במקום אחר למחר וזה...איכשהו הצליח לשכנע אותי
והתקשרתי לבטל במקום הקבוע שלי (שבמקרה הבוס שלי שם הוא גם האקס שלי..שאני עדיין אוהבת)
ועכשיו מזהההה לא נעים לי,כי בתכלס זה בעייה שלהם שטעו אני כבר קבעתי משהו אחר...
לא יודעת איך הסכמתי לבטל שם אני מרגישה מזה רע עכשיו... יכול להיות שאני מגזימה אבל
פשוט כשאני וההוא הבוס שלי היינו יחד הוא תמיד דיבר על איך הוא שונא שבוגדים ככה..
מצד שני מה עכשיו אני יתקשר לידיד שלי להגיד לו שאני לא באה (שזה גם הכי לא נעים בעולם)
ואז יתקשר למקום השני של האקס להגיד שבסוף אני כן באה? וואייי לא נעיםםםםם
ואני מרגישה מזה רע עם עצמי יווו
לפי דעתי המקום הקבוע שלך זה המקום הקבוע שלך והיית צריכה להשאר שם
אשמתם שהם התבלבלו.
אבל לא נורא כבר עשית מה שעשית
משנה אם תעבדי פה או שם?כסף תקבלי בכל מקרה חח
הקטע שאיפה שהתחייבת שם את צריכה לעבוד.
אני יודעת בגלל זה אני מרגישה רעעע
לא קשור העניין של הכסף כי כן אני יקבל אותו דבר בשני המקומות
פשוט לא הייתי צריכה לעשות את זה אופפפ
תלכי למקום הקבוע שלך מאמי
אין ברירה אל תהרסי לעצמך
את העבודה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/08/2007) תלכי למקום הקבוע שלך מאמי
אין ברירה אל תהרסי לעצמך
את העבודה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
..
אבל איךךך? כמו מטומטמת כבר התקשרתי לבטל במקום הקבוע
ואמרתי לידיד שלי שאני באה... =\
יו ואם הוא יגלה את זה?! 😕
די אני ניכנסת לסרטייייים
אופפפ ואני אוהבת אותוווווווווווווווווווווו
לא נראה לי שיש לו דרך לגלות
אל תגזימי פשוט תתקשרי חזרה
לידיד תגידי שאת לא יכולה
ותתקשרי למקום הקבוע תגידי שאת מגיעה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אויש מאמי בקטנה
קחי את זה בסבבה
תאמיני לי שאת לא היחידה שמבטלת להם ככה ברגע האחרון
ויש לו עובדים להביא למלא את המקום
לא נורא..
לא עשית משו רע
קורה שמבטלים
ואת לא בוגדת!
אסור לך לעבוד ב-2 מקומות?!?