היום יום ההולדת של דוד שלי שנפטר לפני כשנה מסרטן.😢
אני יושבת ובוכה.
לא יכולה להחזיק את זה בפנים.
כל כך קשה
הכי קשה לראות את אמא שלו בארוחות משפחתיות נזכרת בו ומתחילה לבכות. 😢
-פ ריקה-
וואי מאמי תיהי חזקה..
וזה טוב לבכות זה משחרר
אם את צריכה לדבר עם מישהו אני פה תמיד..
ואיי מאמי ממש דומה למה שקורה אצלנו..
איזה גורל אכזר אה?
ככה?לקחת מאיתנו אנשים שיקרים לנו?
:\
משתתפת בצערכם,הסרטן הזה...מחלה מעצבנת..הכל מעצבן@!
עצובב עולם אכזרי
מבינה את הכאב שלך מאמי
ומשתתפת בצערך תהיי
חזקה צריך ללמוד לחיות עם הכאב הזה
כי הוא לא ייעלם לעולם
אבל לומדים לחיות איתו
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תיהייי חזקה מאמי שלי..
מבינה את הכאב שלך.
חייבים להמשיך
אוהבת אותך כ"כ
אני מצטערת מאמי
אין לי כל כך מה להגיד
רק תהיי חזקה!
מאמי תהיי חזקהה...
אם את צריכה לדבר אני תמיד פה בשילך...
אוהבתת פיפו'ש
QUOTE (נאפי @ 05/08/2007) עצובב עולם אכזרי
מבינה את הכאב שלך מאמי
ומשתתפת בצערך תהיי
חזקה צריך ללמוד לחיות עם הכאב הזה
כי הוא לא ייעלם לעולם
אבל לומדים לחיות איתו
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה
תהיי חזקה מאמי!
QUOTE (OrtalBe @ 05/08/2007) ואיי מאמי ממש דומה למה שקורה אצלנו..
איזה גורל אכזר אה?
ככה?לקחת מאיתנו אנשים שיקרים לנו?
:\
משתתפת בצערכם,הסרטן הזה...מחלה מעצבנת..הכל מעצבן@!
^ גם אצלי זה ככה 😢
זה קשה אבל חייבים להמשיך
משתתפת בצערך
QUOTE (may1231230 @ 05/08/2007) וואי מאמי תיהי חזקה..
וזה טוב לבכות זה משחרר
אם את צריכה לדבר עם מישהו אני פה תמיד..
משתתפת בצערך.
מצטערת מאמי.
😢
תודה.
אני באמת מעריכה את זה.
אבל הכי מעציב אותי שזה כבר הבן אדם השני שנלקח מאיתנו ע"י המחלה האיומה הזאת!
😢
אני כל כך מצטערת מאמוש
תנסי להיות חזקה
שעכשיו הוא נמצא במקום יותר טוב בלי כאבים
חיבווווווק
ואם באלך לדבר אני בפרטי 3>
יהיה טוב ותהיי חזקה בשבילך ובשביל כל המשפחה !
אוהבת המון 3>