מי באילת ב19.8?
😁
שבוע טוב ! 3>
QUOTE (may1231230 @ 05/08/2007) אני לא .. אבל תהנייייי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה באסה הייתי אמורה אבל יכול להיות שרק ההורים ירדו לאילת השנה
ואני יפליייגגגגגג לי עם פיפוששששש עוד שבועיים 😊
בכל זאת , תהני מאמי 😊
QUOTE (may1231230 @ 05/08/2007) אני לא .. אבל תהנייייי!
😁
אאאאאאני רוצה =(
תהההההני מוווותק :]]
איזה תאריך יפה😊
אני ודור בדיוק שנה וחצי...