כבר הרבה זמן שאני מנסה לחשוב על מתנה מקורית לקנות למישהי שממש חשובה ויקרה לי..
היא היתה מחנכת שלי 3 שנים..
אבל לא רק זה.. גם מעבר לזה..
אנחנו בקשר כל הזמן, ויש לנו קשר כל כך מיוחד.. שהוא לא מורה-תלמיד.. אלא משהו יוצא דופן.
אני לא רוצה לקנות תכשיט כי זה כבר קניתי לה שנה שעברה..
אני רוצה משהו כאילו למזכרת (הכנתי לה גם מצגת וזה..) אבל אני לא מצליחה לחשוב על מתנה..
יש לכם רעיון?
הסכום הוא לא משנה.. יש לי איזה 700 שקל.. אבל אני לא מצליחה לחשוב על רעיון..
בבקשה תעזרו לי..!
תקנה לה איזה שעון יפה שבפנים יש הגדשה בשבילה ..זה ממש יפה
אני בת 😛
ושעונים יש לה מלא..
בבית, שקנו לה תלמידים וזה..
זה גם לא ממש מקורי
אבל תודה 😊
אהה חח סליחה..
אז אולי חריטה או משהו כזה..
את יכולה לקנות לה סט כזה של מבער יפה עם נרות, או פמוטים יפים עם נרות...ולהכניס גם שמן שמפיץ ריח וסבונים ודברי פינוק כאלה ולרשום : "מחממת לי את הלב כל פעם מחדש".
את יכולה להזמין לה קריקטורה ...שלך ושלה יחד (את לא צריכה בשביל זה תמונה משותפת הם כבר מסדרים יחד...) יש להזמנות בכלמיני אתרים וזה ממש ממש מקורי ומפתיע אם היא חשובה לך ככה...[=
QUOTE (lolyrock @ 05/08/2007) את יכולה לקנות לה סט כזה של מבער יפה עם נרות, או פמוטים יפים עם נרות...ולהכניס גם שמן שמפיץ ריח וסבונים ודברי פינוק כאלה ולרשום : "מחממת לי את הלב כל פעם מחדש".
את יכולה להזמין לה קריקטורה ...שלך ושלה יחד (את לא צריכה בשביל זה תמונה משותפת הם כבר מסדרים יחד...) יש להזמנות בכלמיני אתרים וזה ממש ממש מקורי ומפתיע אם היא חשובה לך ככה...[=
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהבתי את הקטע עם הנרות והמעמדים לנרות
את יכולה להוסיף לזה גם ערכה מסבון של פעם וכל מיני כאלה
לטיפוח הגוף
את יכולה לקנות לה איזה משו נחמד לבית
פסל יפה תמונה לקיר