QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) פיפווש ..
אני אוהבת אותך נסיכה
הכל יסתדררררר
את ילדה גדולה😊
אוהבת אותךךךךךךךךךךךך
בריי שלי אוהבת אותךך הכי שבעוללםםםם....
ואל תדאגי בריי גם אצלך הכל יסתדר בעז''ה..
מואאאאאאאאההההה
שיר מדהים. אחד הראשונים שלה שבאמת יש לו משמעות.
ויפה שלי,
הכל יהיה בסדר. את ילדה גדולה, וילדות גדולות צריכות לשמוח, לחייך ולאהוב. 😊
big girl, smile to the world, and it will smile back at you.
אוהבת אותך המון..
מואהההה
QUOTE (Irreplacable @ 05/08/2007) שיר מדהים. אחד הראשונים שלה שבאמת יש לו משמעות.
ויפה שלי,
הכל יהיה בסדר. את ילדה גדולה, וילדות גדולות צריכות לשמוח, לחייך ולאהוב. 😊
big girl, smile to the world, and it will smile back at you.
אוהבת אותך המון..
מואהההה
תודהה נסיכה שליי....
ואני אופטימית לכל....
מקווה שהכל יסתדר במהרה...
אוהבת הכי שיש מואהההה...
QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) פיפווש ..
אני אוהבת אותך נסיכה
הכל יסתדררררר
את ילדה גדולה😊
אוהבת אותךךךךךךךךךךךך
בריי שלי אוהבת אותךך הכי שבעוללםםםם....
ואל תדאגי בריי גם אצלך הכל יסתדר בעז''ה..
מואאאאאאאאההההה
בעזרת השם הכל יסתדרר גם אצלי .. מקווה
אוהבת אותך נסיכה שלי ..
את יודעת שאני לא אוהבת שאת במצב של עצב..
אוהבת אותך כ"כ כ"כ ..
ואני גם מתגעגעת
חלמתי עליו בלילה ..:[
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) פיפווש ..
אני אוהבת אותך נסיכה
הכל יסתדררררר
את ילדה גדולה😊
אוהבת אותךךךךךךךךךךךך
בריי שלי אוהבת אותךך הכי שבעוללםםםם....
ואל תדאגי בריי גם אצלך הכל יסתדר בעז''ה..
מואאאאאאאאההההה
בעזרת השם הכל יסתדרר גם אצלי .. מקווה
אוהבת אותך נסיכה שלי ..
את יודעת שאני לא אוהבת שאת במצב של עצב..
אוהבת אותך כ"כ כ"כ ..
ואני גם מתגעגעת
חלמתי עליו בלילה ..:[
מה חלמתת..??
ואת לא מבינה אני זוכרת מה חלמתי הלילה.....אויי פשוטט מפחיד....החלום כאילו..חח!!
מתחברת אליו כל כךך עכשיוו=\
אוףףף שילך המצב רוחח הזהה כברררררררר
QUOTE (בר_המלכה @ 05/08/2007) מתחברת אליו כל כךך עכשיוו=\
אוףףף שילך המצב רוחח הזהה כברררררררר
אמן אמן ואמן.... שילך כבר....!!
QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) פיפווש ..
אני אוהבת אותך נסיכה
הכל יסתדררררר
את ילדה גדולה😊
אוהבת אותךךךךךךךךךךךך
בריי שלי אוהבת אותךך הכי שבעוללםםםם....
ואל תדאגי בריי גם אצלך הכל יסתדר בעז''ה..
מואאאאאאאאההההה
בעזרת השם הכל יסתדרר גם אצלי .. מקווה
אוהבת אותך נסיכה שלי ..
את יודעת שאני לא אוהבת שאת במצב של עצב..
אוהבת אותך כ"כ כ"כ ..
ואני גם מתגעגעת
חלמתי עליו בלילה ..:[
מה חלמתת..??
ואת לא מבינה אני זוכרת מה חלמתי הלילה.....אויי פשוטט מפחיד....החלום כאילו..חח!!
לא זוכרת אבל אני זוכרת שזה עליו ועליי.
תספרי לי שאני יבוא אהובה
הלוואי שההכל יסתדר כבר
טוב מאמי שליי...ווהחלום שלך יתגשם..!!