QUOTE (OrtalBe @ 04/08/2007) ממי?
עזבי חח מישהי שאני מכירה חברה.
לא משנה יהיה טוב. 😨
אני מאושרת היא לא תהרוס לי כלום.
QUOTE (MiLaNo @ 04/08/2007) בסוף תמיד טוב😊
נכון.(:
תתעלמי ממנה מאמי
היא לא שווה תיחס שלך
מאמי אם נפגעת דברי איתה
כדי שאח"כ זה לא יהרוס לך
באמת את המצב רוח
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל תתייחסייי
סתם פוסטמה!!
אוהבת אותך המוןןן
תתעלמי ואל תתני לאף אחד להרוס לך את האושר שלך!
תתעלמי ממנה ..
אל תתני לה להרוס את האושר שלך =]]
הלו הלו
אל תתני לאף אחת להרוס לך ת'מצב הרוח!
תיהי מאושרת
אל תתני לדברים להרוס אותך!
העיקר הבריאות מאמי!
אוהבת אותך 3>
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) הלו הלו
אל תתני לאף אחת להרוס לך ת'מצב הרוח!
תיהי מאושרת
אל תתני לדברים להרוס אותך!
העיקר הבריאות מאמי!
אוהבת אותך 3>
מסכימה.. שאף אחד לא יהרוס לך את המצב רוח =))
מאמי?
אל תתני לאף אחד
אבל אף אחד להרוס לך את המצב רוח!
שמעתת??!
אף אחד לא שווה את זה!!