סווף סוףף אני עף מפה !!
שבוע בצפון........
סוף סוף קצת שקט,
קצת לבד עם עצמי...
בלי כל האנשים המגעילים והנצלנים שנמצאים סביבי,
בלי כל הצביעות.
הלוואי והייתי יכול להישאר שם, רחוק מפה ולא לחזור ....
לתקופה הקרובה!
פשוט כבר מגעיל אותי המקום הזהה והאנשים שנמצאים בו.........!!!
סעעמממק 😠
מממממ,
שיהיה שבוע טוב לכוללנו...
לי במיוחד (:
ליילה טווב 😉
תהנה מאמי,
תמיד כיף להתנתק מהכל ומכולם לכמה זמן.. :]
תהנה..תתנתק ותחזור בשלום
שבוע טוב 😁
תהנה מאמי
זאת הדרך הכי טובה להתרחק קצת מכולם
😊
QUOTE (מאוכזבת @ 04/08/2007) תהנה..תתנתק ותחזור בשלום
שבוע טוב 😁
😊
חחח תהנה!!!!!!!!
ומאיפה אתה???? מאיזה חור?... חחחח
ולאן אתה מגיעה לצפון??... אם אפשר לדעת??.. 😊
אתה לא מבין איזה כיף זה ..
שנסעתי להירגע מהכל
להשתחרר כזה להתנתק
ואז בום ! לחזור להכל .
תהנה הכי שיש !!
תנצל כל שנייה
אוהבת הכי שיש (:
מקווה שתיסע ויהיה קצת שקט מהכל ותוכל לנקות את הראש
תהנה מאמוש:]
תהנה מאמי...
33>
פה כולם אוהבים אותך:]
מעניין אם אני נכללת בין כל הנצללנים והצבווועים האלה .
[ ואני באאאמת רצינייית , לא מצפה שתענה ]
בכל מקרה , תהנה בצפון (:
מתתתה עללליך ! #
QUOTE (HeNNNNNNN @ 04/08/2007) תהנה מאמי,
תמיד כיף להתנתק מהכל ומכולם לכמה זמן.. :]
..
יאאאא כיףףף לךךך תעשה חיים מאמי
טוב להתנתק ולקחת חופש לפעמים
שמחה בשבילך תהנה מאמי
לאיפה אתה נוסע בצפון?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טל
תהנה בצפון
תעשה חיים
תתנתק קצת מכל הרע שיש לך מסביב
תבוא חדש בחזרה!.(=
תנסה לשנות דברים שרע לך איתם
והעיקר
תהנה בצפון!..
😁
תהנה מאמי ! נקה קצת את הראש=))