בעקובת מקחר שנשעה באוניבסטירה אנגילת,
זה לא מנשה את הדסר שאתה כותב את האותוית,
כל עוד הרשואנה והארוחנה בקמום הכנון.
השאר יוכל ליוהת בגלן שלם, ואתה עיידן יוכל לרקוא בלי ביעה.
זאת בלגל שנאו לא קוארים כל אות בעמצה,
אלא את כל המליה עם ההשקר ההגויני שלה...
נמחד לא ?
😉
חחחחחח ואיי איזה מגניב זה כזה מבולבל ולא שמתי לב בכלל ..חח 😂
אהבתתייי
חח
הצלחתי לקרוא בלי לעצור..(=
מאגניבבב..!!
בעברית קל יותר מאנגלית..😁
חחחחחח
חחחחחחחח התבלבלתי.
אבל הבנתי חוחוח. 😛
וכן נחמד חחחחחחחחחחחחחחחח 😂
מגניבב..האנגלית היה יותר קל חח 😉
מכירה זה מגניבב תודה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מגניבב
לא שמתי לב בכלל
בהתחלה חשבתי שהם רק מספרים על זה
ואז בהמשל הם יהפכו את האותיות
ואז אני קוטת שפה זה הפוך
חעחעחח
חחחחחח יו גם אני בהתחלה לא שמתי לב שזה מבולבל
אהבתתתייי 😊
נחחחמד
האנגלית יותר אהבתי
יותר מאתגר
ואז אתה חושב שאתה יותר חכם! חחחח
😁