תקשיבו ,
היא חוזרת מפלורידה ביום שני .. (משלחת מביצפר עם עוד חבר'ה!)
נחיתה ב- 7 בבוקר 😊
אוףףףףףףףףףףףףףף אני כ"כ מתגעגעת אליה !
מה אני עושה עד יום שני/שלישי ?! 😢😢😢😢😢😢😢😢😢
הגעגועים אליה הורגים אותי .. 😁
בעזרת השםם..
זה יעבור מהרר😊
QUOTE (koka15 @ 04/08/2007) בעזרת השםם..
זה יעבור מהרר😊
😉
אמממ תיפגשי עם חברות אחרות
או עם ידידים
או שתכיני לה מחברת קטנה
עם כל מיני דברים חמודים שיראו
לה שהתגעגעת ושחשבת עלייה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^ מוררררררני,
רעיון טוב 😊
אבל מה אפשר לשים שם ?!
תודה בובה שליייי 3>
אוהבתתת !
אולי כל מיני משפטים על געגועים
סיפורים עם מוסר השכל
בדיחות יפות
בדיחות שלכן
אממ שירים שאתן אוהבות(כאילו מילים של שירים)
וכ"ו תתפתחי עם זה אולי כמה תמונות שלכן
ובכיף נסיכה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שתחזור בשלוווווווווווום אכפרעלייה
בטוחה שיעעבבור לך מהר :]
אהבתי מה שמורן אמרה, תעשי לה!
על תדאגי!!!! זה ממש קררוובבבבב!!! את יודעת!! אני ממש מזדהה איתך!! גם חברה שלי טסה לרוסיה לשלוש שבועות!!! ומחר היא חוזרת... זתומרת כבר היום כי עכשיו כבר כמעט 2 בלילה... חחחח
ממש התגעגעתי!! אבל יש לי מלא מה לספר לה!! ולה יש הרבה מה לספר לי!! ולהראות לי תמונות!!! =]]
כנ"לללללללללל 😢
מתגעגעת..
חח מה תעשי?!
תארגני את כל החבר'ה לקחת אותה משדה התעופה עם בלונים (:
סתם זה יעבור מהר..
גם חברה שלי טסה לפלורידה עם המשלחת של בית הספר לשלוש שבועות..
ובמקרה גם היא יום שניי..
מוווזר >.<
הקיצר יהיה טוב.. הימים עוברים מהרר
~!~לילה טוווב ~!~
חחחח איזה חמווודה
לא נורא מאמי זה יגיע יותר מהר ממה שאת חושבבבתת
זה יעבור מהר
תעסיקי את עצמך בנתיים
תארגני לה מסיבת הפתעה בינתיים..חחחח
היא באמת נעלמה
תמסרי לה שאנחנו מתגעגעים אליייה בטירוףףףף
ואת כזאת חמודה😊
מסרי לה את אהבתייי
אויייי עוד לא דיברתי איתה בכלל !
נראה לי היא ישנה עכשיו אחרי שהם נחתו הבוקר ..
בקיצור אני מחכה לשמוע ממנה !
אווווווווייייייייייייייייייייייייייייייייי ,
אני מתגעגתתתתתתתתתתתתתתתתתת כ"ככככככ ..
כפרוווווווווונה נוננננננה שלייייייייייייייייייייי
אאאייין עלייייך בעוווווווולם ..
אוהבת אותךך הככי ומתגעגעת גגגגם ..
אוהבת את כולככם 😊