שנששן
מוסרת לכולם
שהיא מתגעגעת מלא מלא מלא
אוהבת אותכם
ומוסרת לכם שבוע מקסים לכולם!
היא לא יכולה להתחבר בינתיים
כי לא מסתדר לה!...
אוהבבבתת 3>
ואיייי ..
תגידיי לה שבווע טובבבב:]
ושאני געגעתת אלייה ..ואוהבת אותה מלאאאאאא
ומקווה שיסתדר מהר
תודה מאמי
תמסרי לה שאני אוהבת
אותה הכי בעולם
שהיא חסרה ושאני
מתגעגעת אלייה מאודדד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יא מאמי,
תמסרי לה..
שאני גם מתגעגעת אליה חיחי😁
וגם שאני אוהבת אותה😁
וגם אני מקוווה שזה יסתדר מהר😛
חחחחחחחח😁
😁
היא תתחבר השבוע
בעזרת השם!
תגידי לה שאני מתגעגעעעעעעעעעעת ואוהבת אותה מלא מלא
QUOTE (נאפי @ 04/08/2007) תודה מאמי
תמסרי לה שאני אוהבת
אותה הכי בעולם
שהיא חסרה ושאני
מתגעגעת אלייה מאודדד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊 😊