פשוט לא מבין
אולי אני טמבל..שצריך להבין..אבל אני לא מבין..
לא מבין את זה..לא מבין אותה..לא מבין מה עשיתי..אם עשיתי..
לא מבין מה אמרתי..אם אמרתי משהו רע..לא מבין למה היא לא מדברת איתי..
וכמה שעצוב שהרוב פה או כולם מכירים אותה..(זאת לא מי שאתם חושבים..)
והכי עצוב הוא שעדיין אכפת לי ממנה..למרות שהיא לא מדברת איתי..ושאני לוקח את זה ללב,כי היא חשובה לי,למרות שאנחנו לא מכירים כל כך הרבה..זה האופי הדפוק שלי.
קרה מקרה שלא משנה מה קרה..שבגללו היא לא מדברת איתי,תכלס זה לא אשמתי,אולי לא רק אשמתי..אלא גם אשמתה,אם שנינו אשמים בזה..למה את לא מדברת איתי?
אם עשיתי,אמרתי,משהו שפגע או עשה לך משהו..אני מתנצל את יודעת שאת חשובה לי,שאני מעריך אותך,ושלא הייתי עושה או אומר משהו שיפגע..אני חושב שאת יודעת..את צריכה לדעת את זה..
את צריכה לדעת שגם אני נפגעתי..ומה שאת עושה זה פשוט לא פייר.
אם זה מה שאת רוצה..היית באה ואומרת שלא נדבר יותר..אבל להיעלם ככה..זה לא הוגן לא כלפיי ולא כלפייך..
אבל אם את לא הגבת לי עד עכשיו..כנראה שכבר לא אכפת לך ממני ומזה..או שאף פעם לא היה אכפת לך.
סתם פריקה.. 😢
אין צורך בלהגיב.
ניר
אתה לא טמבל! מה פתאום!!
אולי הייתה אי-הבנה בינכם
שאתם צריכים לפתור אותה בדרך כלשהיא
לא יודעת מה בדיוק קרה,
אבל אני בטוחה שאכפת לה ממך
כי אתה מדהים!..
אתה יודע לפעמים אנחנו אומרים דברים
ופוגעים בבן-אדם השני
בלי לשים לב
זה קורה,
ואני בטוחה שאכפת לך ממנה,אתה רוצה לחזור להיות בקשר כמו קודם
אבל תתן לשניכם את הזמן להבין מה קרה
תיתן לה את הזמן להבין מה גרם לה פתאום ככה להפסיק לדבר,
לתת לה להבין את הכול מהתחלה עד הסוף
יש כנראה משהו שתקע אותכם במצב הזה
תנסו לדבר,להבין
ולנסות להשלים
לא צריך לכעוס אחת על השני
זה לא מתאים לאנשים המקסימים בפורום הזה!..
אז נירו'ש
מאמי שלי?
אל תיהיה עצוב!..
אני בטוחה שהדברים יסתדרו!..
ככה זה לא ישאר
חייב להיות פתרון!..
כאן תמיד בשבילך
אוהבתת 3>
QUOTE (רגייי @ 04/08/2007) ניר
אתה לא טמבל! מה פתאום!!
אולי הייתה אי-הבנה בינכם
שאתם צריכים לפתור אותה בדרך כלשהיא
לא יודעת מה בדיוק קרה,
אבל אני בטוחה שאכפת לה ממך
כי אתה מדהים!..
אתה יודע לפעמים אנחנו אומרים דברים
ופוגעים בבן-אדם השני
בלי לשים לב
זה קורה,
ואני בטוחה שאכפת לך ממנה,אתה רוצה לחזור להיות בקשר כמו קודם
אבל תתן לשניכם את הזמן להבין מה קרה
תיתן לה את הזמן להבין מה גרם לה פתאום ככה להפסיק לדבר,
לתת לה להבין את הכול מהתחלה עד הסוף
יש כנראה משהו שתקע אותכם במצב הזה
תנסו לדבר,להבין
ולנסות להשלים
לא צריך לכעוס אחת על השני
זה לא מתאים לאנשים המקסימים בפורום הזה!..
אז נירו'ש
מאמי שלי?
אל תיהיה עצוב!..
אני בטוחה שהדברים יסתדרו!..
ככה זה לא ישאר
חייב להיות פתרון!..
כאן תמיד בשבילך
אוהבתת 3>
איתה
ותאמין לי נירו'ש
אני יכולה להגיד לך
שאתה בנאדם מדהים!!!
ואולי באמת יש איזה אי הבנה
איך אפשר להתיחס ככה למלאך שכזה????
נירו'ש, יפה שלי!!!
אתה תראה שהכל הסתדר אני בטוחה
תתן להזמן לעשות את שלו!!!
ואתה תראהשז הסתדר
אי אפשר לכועס אלייך!!
אתה פשוט מדהיים!!
אתה משהו מיוחד
וכמה זמן אני מכירה אותך?
כולה אולי איזה 3 חודשים!!
ומה שהספקתי להכיר זה
שאתה הבנאדם הכי הכי הכי הכי
שיייייייישששששש
ואתה לא מבין בכלל כמה!
ומי שכועס אלייך או לא מדבר איתך
מפסיד חבר/ידיד שאין עוד כמותו!!!
אני כ"כ אווווהבת אותך!!!
שממש עצוב לישככהההרגשה שלך עכשיו!!
בבקשה תנסה לחייך!!!
ותזכור שאני תמיד פה בשבילך!!!
QUOTE (רגייי @ 04/08/2007) ניר
אתה לא טמבל! מה פתאום!!
אולי הייתה אי-הבנה בינכם
שאתם צריכים לפתור אותה בדרך כלשהיא
לא יודעת מה בדיוק קרה,
אבל אני בטוחה שאכפת לה ממך
כי אתה מדהים!..
אתה יודע לפעמים אנחנו אומרים דברים
ופוגעים בבן-אדם השני
בלי לשים לב
זה קורה,
ואני בטוחה שאכפת לך ממנה,אתה רוצה לחזור להיות בקשר כמו קודם
אבל תתן לשניכם את הזמן להבין מה קרה
תיתן לה את הזמן להבין מה גרם לה פתאום ככה להפסיק לדבר,
לתת לה להבין את הכול מהתחלה עד הסוף
יש כנראה משהו שתקע אותכם במצב הזה
תנסו לדבר,להבין
ולנסות להשלים
לא צריך לכעוס אחת על השני
זה לא מתאים לאנשים המקסימים בפורום הזה!..
אז נירו'ש
מאמי שלי?
אל תיהיה עצוב!..
אני בטוחה שהדברים יסתדרו!..
ככה זה לא ישאר
חייב להיות פתרון!..
כאן תמיד בשבילך
אוהבתת 3>
מסכימה עם רגינוש ..
יהיה טוב מאמי שלי
מתה עליך נירושששש
נירו'ש?......
אוהבים אותך!!
מקסים אחד!
😮 מי ככה נעלמה והפסיקה לדבר איתך?
אתה נשמע כל כך חמוד...
ניר מאמי שלי קודם כל אתה לא טמבל בכלל
אתה הכי מדהים בעולם
פשוט מלאך אתה הכי מיוחד שיש
תעריך את עצמך!!!!!!!!!!!!!!!!
אם היא לא מדברת איתך אולי היא נפגעה
או שקרה משהו שאתה לא יודע
תדבר איתה ואתה לא אשם בכלום ממה שקורה
לך אתה בנאדם והם סתם נפלו עלייך
אנשים חרא ואתה מבין על מה אני מדברת...
לגבי אותה אחת באמת שאין לי מושג מי זאת
תדבר איתה תגיד לה שהיא חסרה לך
שהיא חשובה לך ושאתה לא מבין מה קורה
למה ההתרחקות הזאת!
אתה מדהים ואין סיבה בעולם שמישהי לא תדבר איתך
אתה באמת אחד האנשים הכי מדהימים שאני מכירה
אוהבת אותך מאוד מאמי שלי ואל תהיי עצוב נשמה
הכל יסתדר מבטיחה לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (--בובית--10 @ 04/08/2007) QUOTE (רגייי @ 04/08/2007) ניר
אתה לא טמבל! מה פתאום!!
אולי הייתה אי-הבנה בינכם
שאתם צריכים לפתור אותה בדרך כלשהיא
לא יודעת מה בדיוק קרה,
אבל אני בטוחה שאכפת לה ממך
כי אתה מדהים!..
אתה יודע לפעמים אנחנו אומרים דברים
ופוגעים בבן-אדם השני
בלי לשים לב
זה קורה,
ואני בטוחה שאכפת לך ממנה,אתה רוצה לחזור להיות בקשר כמו קודם
אבל תתן לשניכם את הזמן להבין מה קרה
תיתן לה את הזמן להבין מה גרם לה פתאום ככה להפסיק לדבר,
לתת לה להבין את הכול מהתחלה עד הסוף
יש כנראה משהו שתקע אותכם במצב הזה
תנסו לדבר,להבין
ולנסות להשלים
לא צריך לכעוס אחת על השני
זה לא מתאים לאנשים המקסימים בפורום הזה!..
אז נירו'ש
מאמי שלי?
אל תיהיה עצוב!..
אני בטוחה שהדברים יסתדרו!..
ככה זה לא ישאר
חייב להיות פתרון!..
כאן תמיד בשבילך
אוהבתת 3>
איתה
ותאמין לי נירו'ש
אני יכולה להגיד לך
שאתה בנאדם מדהים!!!
ואולי באמת יש איזה אי הבנה
איך אפשר להתיחס ככה למלאך שכזה????
נירו'ש, יפה שלי!!!
אתה תראה שהכל הסתדר אני בטוחה
תתן להזמן לעשות את שלו!!!
ואתה תראהשז הסתדר
אי אפשר לכועס אלייך!!
אתה פשוט מדהיים!!
אתה משהו מיוחד
וכמה זמן אני מכירה אותך?
כולה אולי איזה 3 חודשים!!
ומה שהספקתי להכיר זה
שאתה הבנאדם הכי הכי הכי הכי
שיייייייישששששש
ואתה לא מבין בכלל כמה!
ומי שכועס אלייך או לא מדבר איתך
מפסיד חבר/ידיד שאין עוד כמותו!!!
אני כ"כ אווווהבת אותך!!!
שממש עצוב לישככהההרגשה שלך עכשיו!!
בבקשה תנסה לחייך!!!
ותזכור שאני תמיד פה בשבילך!!!
נאי בטוחה שזאת סתם אי ההבנה שהרחיקה אותכם!!
על תידאג!! הכל יהיה ב-ס-ד-ר!!!!! 😊
מי שאני חושבת מאמי?!....................
מבינה את ההרגשה... 😢
היא תבין בסופו של דבר. אני מקווה.
3>
תודה לכולם..באמת!
רגינוש באמת תודה על התגובה הזו..תודה.
מיכלי,מורני,ברוש,אורטל ובובית מתוקה-תודה לכן..אתן מתוקות!
תודה רבה =) יהיה בסדר.
סורי שהתגובות ככה..אני פשוט מאוד עייף,ואני יילך לישון עכשיו..
שיהיה לכולם לילה טוב..ושבוע מעולה..
וחופית,כן אני מניח שאת יודעת,דברי איתי בסדר?
אני צריך לדבר איתך.
שנהב- מצטער שאת מרגישה גם ככה :/
יהיה בסדר
נירו'ש יפה שלי...
אני מאמינה , שהכל ייגמר
בצורה הכי טובה!!
אי אפשר לכועס או לא לדבר איתך
זה משהו לא אפשרי
אוווהבת אותך המון
מדהים שלי!!
לילה טוב
ושינה מתוקה
מואהההה
שולחת חיבוקי גדול גדול!!
3>
עם כולם מאמי...
יהי טובב..
אוהבת מלאאא
לילה טובב
הא הבנתי מאמי אוקי דברי איתי =\
יהיה בסדר אתה תראה