הי נאפי..
תודה על המכתב שכתבת לי הוא היה פשוט מדהים באמת אין עלייך את כותבת מדהים!!!
רציתי לבקש את עזרתך..
חברה שלי שבוע הבא עוברת ניתוח וזאת החברה הכי טובה שלי ורציתי להכין לה קופסא כזאת עם מלא פתקים ממש הרבה ובכל פתק איזה משפט עידוד על כל מיני נושאים על החלמה מהירה על זה שהיא חברה טובה כל מיני כאלה על חברות טובות היא ממש חשובה לי ועל החלמה מהירה תוכלי לעזור לי לכתוב כל מיני מפשטים?





