זהווווו חזרתי למקום שלי..איפה שהמחשב..
אני כבר לא שוכבת במיטה יותרררר איזה מוזר זה חחח
דווקא היה כיף שכולם משרתים וזה חחח..
וזהו..החלמתיי..חוצמזה שאני קצת צולעת אבל זה יעבור עוד איזה שבועיים ככהה..
אבל אני רוצה לחזור למיטטטטטטההההה חחח
חחח חמודה אחת!
תעשי לוח זמנים כזה
מיטה
מחשב
מחשב
מיטה
אבל אני בטוחה שרוב הזמן תיהי על המחשב 😊
חחחח
נכון!?..
קיצור מאמי
אולי תשימי כיסא נוח כזה ליד המחשב,
והלואי ואלו יהיו הצרות הכי גדולות בחיים שלך,מחשב חחחח
העיקר שהרגל תחלים
ותרגישי טוב יותר
אוהבת 3>
חח אצלי הלוח זמנים זה
מחשב
מחשב
מחשב
סטפי
מחשב
מחשב
מחשב
מחשב
מקרר
מחשב
מחשב
מחשב
מחשב
רועי
מחשב
מחשב
ושוב ושוב חח
סטפי זה הכלב שלי המסכן הזה יוצא אויל פעם אחת ביום חח
עדיי
אני כ"כ שמחה
כ"כ שמחה שזה עבר, ניגמר , חלף
ושעכשיו יותר טוב 😊 555
אוהבת אותך .. ורק בריאות !
יוווופידדדוווווווווווווו
היא החלימהההההה [הרגל שלך 😛 ]
איזה כייייף!!!
😊
יאללה יאללה שיעבור הכי הכי מהר
ואת עוד תרוצי לנו!!
חחחחח עדיף שתיהיי בריאה מאשר כל הייום במיטה..
עם חופיתי 😊
תחלימי כבר ותרגישי טוב מתוקהההההה :]]]]
חס וחלילה אל תאחלי לעצמך
אפילו בצחוק דברים כאלה
קודם כל הבריאות
תטפלי בעצמך לבד מפונקת חח
אוהבת אותך מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחח חמודים מתהההההההה עליכםם..!!
תעבדי על כולםםם
ותיהיי במיטהה
חחחחחחחח
העיקר השרגל בסדרר
אוהבת מלאאאא
חחחחחחחחחחחח מצחיקה
שהיית במיטה רצית לצאת ממנה
עכשיו את רוצה לחזור..?
חחח את בטוחהה??
החלמטה מהירה מאמי
וואיי מאמי!! שתיהיה בריאה!!!
תאמיני יל זה הכי טוב!!! עדיף מול המחשב... מאשר לסבול במיטה!!! 😊
אני ממש שמחה בשבלך שהכל כבר בסדר!!! על תדאגי... זה שאת צולעת יעבור לך ממש מהר..!!!
אז שבוע טוב!! ותרגישי טוב!!! 😊
אוהבת המון!!!
יא מאמי העיקר שהרגל בסדר חוחוחוחוח.(:
שמחה בשבילך שזה כבר עבר(:
מה את בבאסה??חחחח
העיקר שהרגל בסדר =))