אווווווווף 😢
הוא גילה הכל .
את כל השקרים שלי ...
הייתי חייבת לשקר 😢
אם לא הייתי משקרת כלום לא היה יוצא לפועל.
אווווווווווף ]]]]]]=
אלוהים תעזור ליייי
אני אוהבת אותו 😢
לא רוצה שזה יהרס .
בוביי שלי מה קרה?
תספריי לוו
תסבירי לו למה היית צריכה לשקר
תתני לוו זמן להבין ..
יהיה פסדר..
אוהבת אותךךך
שני מאמי
קודם לא טוב ששיקרת
אבל את אוהבת אותו
תסבירי לו הכול
הוא חייב להבין שאת עשית את זה מתוך אהבה
ולא מתוך שום דבר אחר
תסבירי לו מאמי
תדברי איתו
תרגעי אבל,בלי לחץ!..
מאמי בסוף תמיד שקרים מתגלים
טוב שהוא גילה אומנם חבל
שאת לא סיפרת אבל תקשיבי
אם הוא אוהב אותך הוא יישאר איתך
נכון זה פוגע כשמשקרים ויקח
זמן לבנות את האמון מחדש
אבל אל תתבאסי נסיכה יהיה בסדר
אהבה מנצחת הכל אוהבת אותך
ומאמי יש לי איסיקיו חדש תוסיפי אותי פליז 446504498
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא שיקרתי לחבר שלי .
חלק פה לא הבינו.
שיקרתי למישהו אחר
שיכול להרוס לי הכל
את הקשר שלי עם חבר שלי
עם חברות שלי
להרוס אותי.
QUOTE (shani_bachar @ 04/08/2007) לא שיקרתי לחבר שלי .
חלק פה לא הבינו.
שיקרתי למישהו אחר
שיכול להרוס לי הכל
את הקשר שלי עם חבר שלי
עם חברות שלי
להרוס אותי.
תדברי איתוו
תסבירי לו אז . .
למה הוא רוצה להרוס לך?
QUOTE (koka15 @ 04/08/2007) QUOTE (shani_bachar @ 04/08/2007) לא שיקרתי לחבר שלי .
חלק פה לא הבינו.
שיקרתי למישהו אחר
שיכול להרוס לי הכל
את הקשר שלי עם חבר שלי
עם חברות שלי
להרוס אותי.
תדברי איתוו
תסבירי לו אז . .
למה הוא רוצה להרוס לך?
איתך.
למה הוא באמת רוצה להרוס אותך??
מאמי כבר אמרתי לך
הוא יצטרך לקבל את זה כעובדה
אין לו מה לעשות עם זה
הוא לא יהרוס את הקשר שלכם
ולא עם החברות
אני מבטיחה
פשוט תדברי איתו מלב אל לב, תסבירי לו הכל
על השקרים,על ה-כ-ל
הוא יבין...אני יודעת
אין לו ברירה
אוהבת מלאאאא 3>
הכל הסתדר.
זה לא היה כ"כ גרוע כמו שחשבתי
הוא הבין
והכל בסדר 😊
יאי 😊
QUOTE (shani_bachar @ 04/08/2007) הכל הסתדר.
זה לא היה כ"כ גרוע כמו שחשבתי
הוא הבין
והכל בסדר 😊
יאי 😊
אמרתי או לא אמרתי ?😁
יאה מעולה!..(=
אז עכשיו בלי למות!!!....
שמחה שהכול יסתדר!
עכשיו חיוך 😁
אוהבת 3>
שקרים תמיד מתגלים!
דברי איתי יפה שלי😘
אופירי זה היה מתגלה מתישהו
אבל לא חשבתי שעכשיו
לא נורא יותר טוב 😊