אתמול קנו לי מאוורר חדש..כולי שמחתי וזה...
ישנתי בלילה הכל היה סבבה..
עד שהמאוורר התקלקל באמצע הלילההה..
וכולי הייתי מיםםם וסחרחורותת לא יכולתתתייי..
כל הלילה כמעט נטפתי מיםם..בעע זה היה מגעילל
הרגשתי עוד שנייה אני הולכת להתעלף הרגשתי על הפנים
ונהייתי גם צרודה משום מה..
באמצע הלילה אני מתחילה לנסות לסדר את המאוורר כמו ילדה מפגרת חח בסוף לא הצלחתי
כמה התעצבנתתתייי..
ולא היה לי כוח ללכת לקחת מים בגלל שעדיין קשה לי ללכת
אז הייתי מיובשת מיםם כל הלילהה..סיכנתי את עצמי רצח עוד כמה שעות הייתי מתעלפת..
יאו עדי מסכנה שלי!
חייבים לעשות משו
עם המזגן!
מאוור וכבר התקלקל? יש אחריות!לכו תחליפו ותבקשו פיצוי!
העיקר הלילה עבר!
לכי להתקלח,להתרענן!
תריגיש יותר טוב
כן נראה מה נעשה איתו..היום יום שבת..עוד לילה נראלי עם סבל של החום הזה בעעע...
ואני אתקלח עוד מעט..אני מתעצלת רצחחחח כי עד שאני הולכתתתתתתת חחח
אין לכם מזגן?
היית אומרת להורים שיעזרו לך לתקן
יש לי בחדר..אבל כל המים של המזגן מטפטף לשכנה מתחתינו משום מה חחח..לא יודעת איך..אז צריכים להביא מישו שיסדר..
וההורים מנסים עכשיו לעשות משו..
אולי תבקשו ממישהו מהמשפחה או משכן מאוורר רק ללילה אחד...
ואי מסכנה
אני יודעת איך זה יש צינור כזה של החרא של המזגן והוא בטח מופנה לכיוון שלה..אצלנו גם ככה עם השכנים מלמעלה זה ממש מפריע..
בכל מקרה פעם באה תקראי למישהו!