" הייתי כמו לילה לברוח מהיום
את היית לי כמו צל למצוא כך במקום
ואז אנ'לא הבנתי, לא לא, לאן אני נסחף
כך מתוך האפלה אלייך אני נדחף
איך את עוברת לפני
חיה בדמות אישה, השקר בעינייך
צאי עכשיו מתוך חיי
אהבה בוערת, לא לא
היא לא בשבילי
אהבה בוערת, לא לא
סורי מדרכי
רואה שאת עוזבת, רואה שאת יוצאת
את זוקפת קומתך, מפנה לי את גבך
ברגע של אמת תאמרי לי שזה כל רצונך
כך לראות אדם נופל כמרגוע לנפשך
איך את עוברת לפני
חיה בדמות אישה, השקר בעינייך
צאי עכשיו מתוך חיי
אהבה בוערת, לא לא
היא לא בשבילי
אהבה בוערת, לא לא
סורי מדרכי ... "
אולי היא באמת לא בשבילי ?
😊





