בא לי למות !
אני כזאת פררררררה שמנה בעעעעעע
אני צריכה לקבל ואכלתי בשלושה ימים האלה כל דבר אפשרי
שתיתי מלא משקאות מוגזים גמרתי לבד 4 בקבוקים של סופר דרינק
אכלתי שוקולדים , מלא חומוס [שאני שונאת נורא אבל לא יודעת למה פתאום טעים]
מלא פיתות ולחם משמין וספגטי ופשוט הכל
אני פרה !
אני שמנה !
ואני מתחילה דיאטה ..
לא אכפת לי ! 😠
תעשי דיאטה,
אבל בצורה בריאה.
את בתקופה שאת הכי צריכה את כל אבות המזון.
לאט לאט נשמה .
QUOTE (oshri_Ok @ 04/08/2007) תעשי דיאטה,
אבל בצורה בריאה.
את בתקופה שאת הכי צריכה את כל אבות המזון.
לאט לאט נשמה .
מסכימה!
צריך לאכול הכל אבל במידה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גמני רוצה ממחר דייאטה משנה שעברה..כאילו שנה וחצי כבר אני מנסה להוריד במשקל והורדתי 5 וחצי קילו רק...זה כלום אבל זה כי אני אוכלת מתוקים מטוגנים הכל אני פשוט טוחנת פשוט ארוחות מסודרות והעוגה או הממתק וזה אז אכלתי את זה בתור ארוחה לא בנוסף...כמובן שזה עדיין משמים אז בגלל זה לא מועילך אבל בגלל שעשיתי לי יותר סדר בארוחות גם יותר סדר בקיבה חחח אז ירדתי לאט לאט..אבל אני רוצה להוריד עוד 8 קילו ככה חח
בהצלחה מאמי,אני אין לי את הדאגה של המחזור על הראש ולאכול נכון בשביל שלא ייתעכב ובלה בלה בלה חח כי אין לי את המחזור הזה בכלל אבל בכל מקרה אני צריכה לשמור על עצמי לא בגלל המחזור אלא בשביל שהגוף שלי לא ייקרוס וגם את צריכה לשמור על הגוף שלך וגם על המחזור כי הוא חשוב מאוד מאוד מאוד..תאימיני לי רק מי שאין לו אותו יודע להעריך אותו ולא להסתכל על הצד השלילי והמעצבן שלו..שזה לפעמים מנפח שזה עושה כאבים שעושה חשק לאכול שזה מלכלכך ובלה בלה בלה כי באמת באמת שכל זה שווה את המשמעות של המחזור!
בהצלחהה😊
בזמן האחרון גמני טוחנת יותר מידי:|
שיררווש רק אל תגזימי בובה,
כבר רזית מלא ! ויש לך גוף יפה 555
בהצלחה :]
QUOTE (koka15 @ 03/08/2007) גמני:|
בהצלחההההההה
דיאטה בריאה ומאוזנת!.(=
בהצלחה לנו 😊
רק ספורט אהובתי ותראי איך את מרגישה הרבה יותר טוב 😊