אני וחבר שלי עוד 5 ימים חצי שנההה
אני לא יודעת מה לעשות לו
תנו לי רעיונות מה לעשות בקשהה ):
ברוכה הבאה לאתר מאמי תהני
את יכולה לעשות מצעים עם הדפסה
או תמונה ממוסגרת עם חריטה
או לוח שעם
או תיבת אוצר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לחצי שנה קניתי מחזיקי מפחות בצורת חצאי לב שמתחברים וחרטתי על כל אחד את השמות שלנו. הוא קיבל את השם שלי ואני את שלו.
תעשי לו פאזל מיוחד עם התמונות שלכם ועליו יהיה כתוב " אתה החלק שמשלים אותי "
QUOTE תעשי לו פאזל מיוחד עם התמונות שלכם ועליו יהיה כתוב " אתה החלק שמשלים אותי "
אהבתי את הרעיון
יש כל כך הרבה רעיונות מאמי תחפשי בנעוץץץ 😊