-------
אני שמחה שימשיך כך(:
האושר יגיע הוא קרב.
יהיה טוב.
😊
ליפז מאמי את ממש מפריזה עם
האשכולות זה מוגזם... תשתדלי
לא להציף ככה טוב נסיכה?
ויהיה טוב תמיד מגיעים הימים
המאושרים אוהבת אותך מאמי שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פוצ פוצצצ
יהי טוב מאמי!!
אל תשכחי שאמרנו שמתי שהוא הטוב
יגיע לכולםם!!
אוהבת מלאא
נאפי-מצטערת לא יקרה שנית מבטיחה!
בנות?
תודה לכן אוהבת אותכן(:
QUOTE (HeNNNNNNN @ 04/08/2007) שמחה בשבילך מאמי ! :]
תודה מאמי(:
חחחחח.
יותר מיידי אשכולות אושר?.... 😁 😁
רק טוב מאמי!
רק חיוכים
ושמחה!!
אוהבת אותך! 😊
QUOTE (רגייי @ 04/08/2007) חחחחח.
יותר מיידי אשכולות אושר?.... 😁 😁
רק טוב מאמי!
רק חיוכים
ושמחה!!
אוהבת אותך! 😊
חחחחחחחחחחחחחחח כן 😁
אבל הבטחתי לנאפי שאין יותר הצפות של אשכולות חחח.
אני יסתפק באחד(:
חחחחחחחחחחחח תודה מאמי.
אוהבת אותך. 😊