אוף אני לא יודעת מה יש לי בזמן האחרון
אבל כל הזמן המחשבה הזאת לא עוזבת אותי
שאני רעה...
ושאני מתנהגת מגעיל..
ואני לא יודעת במה זה בא על ידי ביטוי..
אבל יותר גרוע מזה..
אני כל הזמן חושבת שכל הרע שקורה לי זה בגלל שאני כזאת! ( למשל הפרידה מהחבר )
ואני אפילו אומרת לעצמי שזה מגיע לי..
אני לא יודעת אם זה מוצדק ההרגשה שלי או לא
אם אני באמת רעה או לא
אבל זה הורג אותי!
שאני ממש קיבלתי את זה והשלמתי עם זה
שזהו אני רעה!
אין לי מושג למה אני מרגישה ככה
אולי זאת הדרך שלי להתמודד עם הדברים - שכל זה מגיע לי..
\=
דבר ראשון את ממש לא רעה .
דבר שני אולי את מרגישה ככה
בגלל כול מיני דברים שעכשיו מציקים לך.
מה פתאום תכניסי לראש שלך שאת לא רעה
אלא להפך שאת טובה ושכול הדברים שקרו הם רק לטובה.
ושום דבר לא מגיע לך שזה משהו רע.
דרך המחשבה שלך ככה רק בגלל שאולי את נמצאת בתקופה.
נגיד למשל ההתנהגות שלך אולי נובעת,
מהפרידה מהחבר?
ואולי באמת זה דרך להתמודד אבל זה עובר.
זה יעבור לך.
חיבוקי ענקי שולחת לך.
🙄
חח שחכתי לרשום😁
אאוהבת אותך קוקי שלי😛 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 03/08/2007) דבר ראשון את ממש לא רעה .
דבר שני אולי את מרגישה ככה
בגלל כול מיני דברים שעכשיו מציקים לך.
מה פתאום תכניסי לראש שלך שאת לא רעה
אלא להפך שאת טובה ושכול הדברים שקרו הם רק לטובה.
ושום דבר לא מגיע לך שזה משהו רע.
דרך המחשבה שלך ככה רק בגלל שאולי את נמצאת בתקופה.
נגיד למשל ההתנהגות שלך אולי נובעת,
מהפרידה מהחבר?
ואולי באמת זה דרך להתמודד אבל זה עובר.
זה יעבור לך.
חיבוקי ענקי שולחת לך.
🙄
מסכימה עם פוצ פוצ שלייי
כריס?
יפה שליי?!
את לא רעה בכלל!!
אל תחשבי ככה!!
אוהבת מלא
על תדברי ככה על עצמיך!!! אולי זאת תקופה לא ברורה כזאת... זה רק נידמה לך ככה!!!!
הכל יהיה בסדר!!! 😊
בחיים לא תצליחי לשכנע אותי שאת רעה.
אם את חושבת שיש איזו שהיא בעיה בהתנהגות שלך, שמפריעה לך,
פשוט תנסי לעדן אותה. זה הכל.
יהיה טוב אה?
תודה בנות =\
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/08/2007) יהיה טוב אה?
תודה בנות =\
כן מאמי יהיה טוב תמיד טוב בסוף.
אם לא טוב אז זה לא הסוף. 😉
מה?את בכלל לא נשמעת לי בן אדם רע!!
למה את מדברת ככה על עצמך?
אל תאשימי את עצמך במה שקורה...את נשמעת לי ממש חמודה!
קודם כל את לא רעה אחרת
הוא לא היה איתך.
את לא ראה אחרת לא היו לך חברות.
את לא ראה אחרת לא היינו אוהבים אותך.
את לא ראה אחרת לא היית מעריכה את עצמך
ואני מאוד מאוד מקווה שאת כן מעריכה
כי יש לך כל כך הרבה מה להעריך
ולאהוב בעצמך... אולי את מרגישה
ככה כי פגעת במישהו או עשית משהו לא בסדר
אבל תזכרי שאת בנאדם וגם אם יצא מצב
שהתנהגת כמו מישהי "רעה" תמיד אפשר
לתקן ולבקש סליחה.
את חייבת להעיף לך את המחשבה הזאת מהראש
כי את מקסימה ואני אומרת לך את זה מכל הלבב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוייי תודה יפות שלי😊
עבר לי קצת
כריס?
איזה רעה ואיזה נעליים
לפני זמן קצר הייתי באותו תקופה
הרגשתי ממש ביצ'ית לכולם
אבל זה עבר,
הייתה תקופה כזאת
שלא בדיוק הבנתי מה קורה איתי
אל תדאגי,
כנראה בגלל הפרידה עם החבר
אני מרגישה אשמה
וכל הדברים מסביב גורמים לך להיות אשמה
אבל זה הכי לא נכון
את לא רעה
פשוט הפרידה עשתה אותך ככה
והפרידה הכניסה אותך לתקופה הזאת!
מקווה שיעבור לך כמה שיותר מהר
לא אוהבת לראות אותך מבואסת!
אוהבת 3>