לא הסברתי נכון..לא שזה מעניין אותכם אבל סתם לתקן את עצמי
הוא נפל יום לפני שהוא מת במדרגות
את ההתקף הוא קיבל בלילה ולא קם משנתו,אולי לנפילה במדרגות יש חלק בירידה במצב שלו ובהתקף שלו.
אף אחד לא יודע בברור מה הסיבה למותו,אבל מעניין יותר לא איך הוא נפטר,אלא למה ילד קטן חמוד ומחונן כמוהו נפטר בשיא שלו לפני הבר מצווה שלו...
לא תמיד סיבת המוות מובנת
גם לפעמים רופאים לא מצליחים להבין
איך בן-אדם מת
רק חמודה,
תיהי חזקה!
הוא שומר עלייך מלמעלה!
מחזיק אותך !..
אלוהים לקח אותו עליו
כנראה שם יהיה לו הרבה יותר טוב מפה
ואלוהים יודע את הסיבה להכול
לא נבין את זה לעולם
תיהי חזקה
אוהבת
ושולחת לך חיבוקי
:\
כ"כ עצוב...
ושאלה קטנה..
רופא ראה אותו?
הוא נבדק אחרי שהוא נפל..?
מאמי תיהי חזקה..
אם את צריכה משהו אני פה בשביל בפרטי
תודה מתוקות
ואושרי-אני לא יודעת...ד"א הוספתי אותך למסנג'ר..
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) לא תמיד סיבת המוות מובנת
גם לפעמים רופאים לא מצליחים להבין
איך בן-אדם מת
רק חמודה,
תיהי חזקה!
הוא שומר עלייך מלמעלה!
מחזיק אותך !..
אלוהים לקח אותו עליו
כנראה שם יהיה לו הרבה יותר טוב מפה
ואלוהים יודע את הסיבה להכול
לא נבין את זה לעולם
תיהי חזקה
אוהבת
ושולחת לך חיבוקי
מסכימה ומצטרפת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם מה שנאמר..
את צריכה להיות חזקה !
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) לא תמיד סיבת המוות מובנת
גם לפעמים רופאים לא מצליחים להבין
איך בן-אדם מת
רק חמודה,
תיהי חזקה!
הוא שומר עלייך מלמעלה!
מחזיק אותך !..
אלוהים לקח אותו עליו
כנראה שם יהיה לו הרבה יותר טוב מפה
ואלוהים יודע את הסיבה להכול
לא נבין את זה לעולם
תיהי חזקה
אוהבת
ושולחת לך חיבוקי
...