ואו
איזה שינוי
מאתמול להיום
עכשיו
אני מרגישה כל-כך טוב
הרבה יותר טוב לי מאתמול
אבל אתמול
הרגשתי הכי חרא בעולם
מי שקרא ת'אשכול והכול
הרגשתי שאני אפס,לא מועילה בכלום
הרגשתי ממש מוזר:\
אבל מה זה משנה
עכשיו?
אני מאושרת!
כמה אנשים מיוחדים
דיברו איתי
נתנו לי להבין כמה דברים
ואני שמחה שאלוהים שלח לי כאלה אנשים מדהימים!
הבנתי
שלא משנה כמה המצב גרוע
אני קובעת מה אני מרגישה בפנים
אם אני אקבע שרע לי,אז יהיה לי רע
אם אני אקבע שטוב לי,יהיה לי טוב
והחיוך יבוא בקלות יותר!..
חמודים?.
תודה גם לכם
על התמיכה,ההקשבה
אוהבת כל-כך 3>
שבת שלום!
וסוף שבוע מקסים!
😁 😁
ייייאאאאאאאאאאאא מאמיייי איזווו חמודההה..!!
ואני מה זה שמחה בשביללךךךך ככה צריך להיותתת😊
אוהבת אותתתתתךךךך יפשלללייי..שבת מדהימההה!!
רגינוש הלוואי ותמיד תישארי כזאת מאושרת😊
5 5 5
ותביני !
את מדהימה!
את הבן אדם האחרוןןן בעולם הזה שצריך לחשוב שהוא אפס
אוהבת אותך ( :
רגייי|חיבוק|
שמחה בשבילך שהמצב רוח שלך השתפר
מאמצת ממך את המשפט:
"אם אני אקבע שרע לי,אז יהיה לי רע
אם אני אקבע שטוב לי,יהיה לי טוב"
QUOTE (עדידוש-177 @ 03/08/2007) ייייאאאאאאאאאאאא מאמיייי איזווו חמודההה..!!
ואני מה זה שמחה בשביללךךךך ככה צריך להיותתת😊
אוהבת אותתתתתךךךך יפשלללייי..שבת מדהימההה!!
עדידושית?
אוהבת אותך מאמי שלי!!!!!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/08/2007) רגינוש הלוואי ותמיד תישארי כזאת מאושרת😊
5 5 5
ותביני !
את מדהימה!
את הבן אדם האחרוןןן בעולם הזה שצריך לחשוב שהוא אפס
אוהבת אותך ( :
את באמת חושבת ככה : "את הבן אדם האחרוןןן בעולם הזה שצריך לחשוב שהוא אפס"?..
אוהבת אותך כל-כך!..3>
מדהימה אחת!
מוואה 3>
QUOTE (OrtalBe @ 03/08/2007) רגייי|חיבוק|
שמחה בשבילך שהמצב רוח שלך השתפר
מאמצת ממך את המשפט:
"אם אני אקבע שרע לי,אז יהיה לי רע
אם אני אקבע שטוב לי,יהיה לי טוב"
תודה אורטלי!..
ואין בעיה,תאמצי ת'משפט
רק שיהיה לך טוב!..(=
שבת שלום!
מאמי
אני כל כך שמחה שאת מאושרתת!!
באמת
מגיע ללךךך!!
שיהיו לך רק ימים יפים בחיים
רק עם חיוךך
אוהבת מאלא
גם לך,שבת שלום..
טוב חברה טובה טובה שלי באה אליי הביתה עכשיו בגלל שאני דיי בדיכי עם כל הסיפור של הבן דוד הקטן שלי...:\
נצא לעשות סיבובון בחוץ... 😊
להתראות...בה ביי
QUOTE (טוניטה @ 03/08/2007) מאמי
אני כל כך שמחה שאת מאושרתת!!
באמת
מגיע ללךךך!!
שיהיו לך רק ימים יפים בחיים
רק עם חיוךך
אוהבת מאלא
טניוש
אוהבת אותך מתוקה שלי!...
אין עליך!!
אורטלי
תיהי חזקה מאמי!
כל הכבוד לחברה שהיא ככה באה אלייך!..
קבלי חיבוקי!
שמחה שאת שמחה! שתמיד תיהי ככה.. ואת כל כך צודקת אנחנו מחליטים לעצמנו מה להרגיש ..
QUOTE (may1231230 @ 03/08/2007) שמחה שאת שמחה! שתמיד תיהי ככה.. ואת כל כך צודקת אנחנו מחליטים לעצמנו מה להרגיש ..
תודה מותק..(=
אוהבת 3>
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/08/2007) רגינוש הלוואי ותמיד תישארי כזאת מאושרת😊
5 5 5
ותביני !
את מדהימה!
את הבן אדם האחרוןןן בעולם הזה שצריך לחשוב שהוא אפס
אוהבת אותך ( :
את באמת חושבת ככה : "את הבן אדם האחרוןןן בעולם הזה שצריך לחשוב שהוא אפס"?..
אוהבת אותך כל-כך!..3>
מדהימה אחת!
מוואה 3>
אני לא אומרת סתםםםם
לדעתי את באמת מדהימה!!!!!
רגיי שלי את מדהימה,
בכלל בכלל אבל בכלל לא אפס!
אני אוהבת אותך 😁
ומאושרת בשבילך שככה את מדברת.
שמצב רוח שלך השתפר.(:
האושר תמיד בא מתישהו,
למרות שלפעמים הוא מאחר.
שמחה בשבילך שתמיד יהיה לך טוב,
וגם כשלא, תדעי שהכל עובר. 😊