לא הבנתי מאמי
חחח הצחקת אותי תאמת
מקווה שהכל יסתדר
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם את מאושרת אז זו כבר התחלה טובהה.
חחח
אתה מצחקיה אותייי..
עם התיסבוכים שלך..
אבל הכי חשוב שזה עדין מאושר! חחח
בכל מקרה.. כל מה שקורה זה לטובה
בסוף הכל יהיה טוב מאמיי
חחח בהצלחה לך
חחח הכל לטובה והכי חשוב זה שאת שמחה =))
QUOTE (may1231230 @ 03/08/2007) חחח הכל לטובה והכי חשוב זה שאת שמחה =))
חח הכול לטובה.
אי אמ אפי 😁
תודה מאמי. 😁
פוצ פוצ שלייי???
העיקר שאת מאושרתתת
אם בא לך להשתגע קצתת
אני פההההההה
אוהבת מלאאא
מתי יגיע היום שאני אגיד את זה \=
י'מסטוווולה : ]
אוהבת אותך ( :
והכי שמחה בשבילך
טניה-פיצ פיצ שלי,
כן רק אושר😊
חחחחח
ואנחנו משתגעות בערך 😕 😂
אוהבת אותך. 😁
MiSs_DiAmAnT-דונט וווארי מאמי גם את תהיי ככה,
זה יגיע לך(:
בעזרת השם.
חחחח קוקי 😛
תודה מאמי שלי.
אוהבת אותך נהנהנהננה 😁
הכי חשוב שאת לוקחת את זה ככה,
שמחה שטוב לך, שתמיד יהיה ככה.
QUOTE (karin_only @ 03/08/2007) הכי חשוב שאת לוקחת את זה ככה,
שמחה שטוב לך, שתמיד יהיה ככה.
נכון,תודה מאמי(:
בעזרת ה' זה יהיה תמיד ככה בלי עין הרע חח 😛