אני כול כך שמחה בשבילכם.. 😂
שאתם כרגע פה ושם מאושרים 😁
תמשיכו כך(:
לאט לאט האתר יהפך מעצב לאהבה ואושר.
כי עד עכשיו הוא היה קצת עצוב..
אבל זה עובר.
כמה מכם אף עברו את הדיכאון אני רואה... 😊
הרי הכול לטובה כול תקופה מסוימת היא לטובה(:
אתם חזקים.
אני מאמינה בכם שאתם תעברו את הכול כמו גדולים.
ואלה שעכשיו עדיין בתקופה רעה לא טובה או מצב רוח לא טובה,
אל תדאגו אתם תעברו הכול.
זה עובר עם הזמן.
חיים רק פעם אחת.
הרי חוץ מהעצב והדיכאון יש לכם דברים טובים בחיים אני בטוחה.
תחיייכו כי הכול לטובה.
אתם רק לומדים כמה החיים קשים וטובים.
כמה דברים שלכם חשובים.
תהיו חזקים.
מגיע לאט לאט הטוב.
אוהבת אותכם.
אתם אוצר.
(:
שבת שלום מ-ו-ש-ל-מ-ת לכולם.
מצטערת שחפרתי.
תודה מדהימה אחת;]
חיוך בטוח יש לי
QUOTE (chen-daskal @ 03/08/2007) תודה מדהימה אחת;]
חיוך בטוח יש לי
חח אין על מה מאמי שלי.
תודה מאמי3>
(:
את מקסימה מאמי
כל הכבוד לך
לצערי אני לא שמחה... אבל יהיה טוב
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 03/08/2007) את מקסימה מאמי
כל הכבוד לך
לצערי אני לא שמחה... אבל יהיה טוב
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי שלי?
מלאכית שלי?
עכשיו אני עצובה כשעצוב לך. 😢
את חזקה את תעברי את זה מבטיחה לך.
כמו שאת אומרת יהיה טוב, ויהיה טוב.
אחרי תקופה רעה באה תמיד תקופה טובה.
בעוד כמה זמן את תהיי עם חיוך יופלה.
דברי איתי. 😊
אוהבת אותך אחות גדולה שלי.
ותודה מאמי3> 😁
אל תהיי עצובה נשמה שלי
אני יעבור הכל בעזרת השם
יהיה בסדר עם הזמן
התקופה הזאת תעובר
זה רק עניין של זמן
אני לא אתייאש תודה על הכל בובית
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 03/08/2007) אל תהיי עצובה נשמה שלי
אני יעבור הכל בעזרת השם
יהיה בסדר עם הזמן
התקופה הזאת תעובר
זה רק עניין של זמן
אני לא אתייאש תודה על הכל בובית
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הנה אני לא עצובבהה. 😊
את תעברי את התקופה,
את חזקה.
את אפילו אומרת מאמינה שיהיה טוב.
הזמן עובר מהר יחד עם התקופה הזאת.
אני שמחה בשבילך שאת חיובית אופטימית. 😊
ואין על מה.
אוהבת אותך הכי בעולם. 😁
QUOTE (karin_only @ 03/08/2007) מתוקה. 😊
תודה מאמי. 😁