שבת שלום לכולם ... :]
חחח איזה מצחיקי אתמול עבדתי עשיתי טיפ 110 ש' חבר'ה מזה חמודים
והיו באירוע גם סטלוס ואורן חן :] שרו מזה פצצה... :]
ואז הייתי אם הנסיךךךך שליייייייייייייייי :] והיה כיףף הולדת עכשיו אליו שוב.. :]
אז שבת שלום ותהנו עם אהובכם.. 😛
קיצ' בכללי מאושרת אש 10 יום מומוללדדדדת חחעחע
סופרת בקוצר רוח
**יש אנשים רעים בעולם שעושים רע מאחלת שה' יתן להם מכה 😊
אני מאושרת בשבילך כול כך מאמי שלי.
😁
שתמיד אבל תמיד תהיי מאושרתתתתתתתתתתתתתתתתתתת. 😎
ומזל טוב יגיע עוד 10 ימים +ברכות 😛
האנשים הרעים לא שווים כלום,
ה' עוד יתן להם את מה שמגיע להם אל תידאגי.
שבת שלום מדהימה😛
אוהבת אותך יפיתי 😁
שמחה בשבילך אהובתי ..
אוהבת אאותך
עווד כמה ימיםםם(:
אנשים רעים שפוגעים לא שווים אותך תזכרי לתמיד
אווהבת אותךךך וגעגעתתת
שתמיד יהיה לך ככה כיף וטוב מאמי
אני ממש שמחה ומאושרת בשבילך
בהצלחה בהכל מאמיי
שיהיו לך מלא ימים כאלה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (may1231230 @ 04/08/2007) טיפ טוב חחחחח
עחעעחעחע
תודה יפות שלי אוהבת אותם