לאהוב זה לחיות, לאהוב זה לוותר,
תמיד להבין, את הצד של האחר.
לאהוב זה להפנים, לאהוב זה גם לדעת,
ברגעים כל כך קשים, בלב פשוט לגעת.
לאהוב זה לשכוח, לאהוב זה גם למחול,
לתת רק את הכוח, להרגיש אתה יכול.
לאהוב זה לתת, לאהוב גם לקבל,
בלי לחשוב לשאת את נפלאות האל.
לאהוב זה לחשוב ועוד יותר לרצות,
לעולם לא לעזוב ועם האחר לחיות.
לאהוב זה כה מואר, לאהוב זה מטרה,
להרגיש בלב מוזר, כמו בגשם סערה.
לאהוב זה רק אותך, לאהוב את המלאך,
להגיד: אני שלך, ואת ליבי רק לך אפתח.
לאהוב זה לנשום, ורק אותך לחלום,
איתך בכל מקום, למשך כל היום.
אני מאחלת לכולם סוף שבוע קסום עם המון אור ואהבה ... ואל תשכחו לאהוב..אוהבת אתכם :]
ואי איזה שיר!.. 😁
שבוע מקסים לכולם
שבת קודש!
ולאהוב? לא שוכחת!
חופיתי?
נסיכה?
אוהבת אותך כל-כך!
חופיתיתיתיתיתיתיתיתיתיתיתייתתי 😛
ימדהימה שלי מדהימה זה מה שאת!!!
שיהיה לך שבת מ-ו-ש-ל-מ-ת. 😁
תודה מאמי שלי.
אוהבת אותך המון המון.😁
רגינה אוהבת אותך מאמווש שלי שבת מצויינת :]
ליפזי מדהימונת לאביו המון המון :] [:
שבת שלום אהוובתייייייייייי
אוהבת אותך כ"כ
😮 😮 😮 😮
זה...זה..זה ממש יפההההההההההה!!!!!!!!!
ואייי|מרגש|
חח מה עם האייקונים פה!!?
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) ואי איזה שיר!.. 😁
שבוע מקסים לכולם
שבת קודש!
ולאהוב? לא שוכחת!
חופיתי?
נסיכה?
אוהבת אותך כל-כך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואאי זה ממש יפפפפה
שבת שלום גם לך מאמי
וואי ממש יפה ... שבת שלום !
שמחה שאהבתם :]
שבוע טוב לכולם!
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) ואי איזה שיר!.. 😁
שבוע מקסים לכולם
שבת קודש!
ולאהוב? לא שוכחת!
חופיתי?
נסיכה?
אוהבת אותך כל-כך!
מואהההה
זה כל כך מהמממםםם!!!!! הכתיבה שלך פשוט מדהיממממהההה!!!!! =]]]]]
כדאי לך לשים בפורום סיפורים ושירי אהבה!! יההייו לך 3000000 תגובות על השיר עד כמה שהוא מהמממםם!! את מוכשרתתת!!\
ושבוע טוב גם לך!! שבוע מקסים!!! 😊 😂
את כתבת?
בכל מקרה זה מהמם.
אוהבת אותך שמנה
חחחחח תוד בכל מקרה זה לא אני כתבתי את זה :]