כרגיל אנחנו נפגשים בסופי שבוע...
אבל גם השבוע אני לא אראה אותו וכך היה גם שבוע שעבר..
אתמול היינו אמורים להיפגש ושוב פעם משהו השתבש..
כבר שבועים שלא ראיתי אותו ואני כ''כ מתגעגעת אליו..
ועכשיו עוד שבוע אני אצטרך לחכות..😢
דיי בא לי כבר לחבק אותו חזקק ולא לעזוב.
הוא חסר לי :/
אני אוהבת אותו 3>3>3>
QUOTE (shoshonit @ 03/08/2007) למה אתם לא נפגשים?
הוא מהישוב שליי..אבל לרוב הוא נימצא אצל דודים שלו ולא יוצא..
ולפעמים עד שאנחנו כבר מתכננים, משהו הורס לנו את זה ואנחנו לא ניפגשיםם...
ואם אנחנו רוצים להיפגש בישוב אנחנו צריכים להיסתתרר כי הוא דתי (פינגווין) ואני חילונייה...
וכמו שכולם יודעים אסור להם להיות עם בנותת...
יווו קשההה..
הלוואי שתפגשו במהרה ותהיי מאושרת בוביתתת..
"רק אהבה תנצח"
3>
סופ"ש מצויין מתוקה
QUOTE (shoshonit @ 03/08/2007) יווו קשההה..
הלוואי שתפגשו במהרה ותהיי מאושרת בוביתתת..
"רק אהבה תנצח"
3>
סופ"ש מצויין מתוקה
כןן בעז''ה...
תודה אהובה שלייי....
"רק אהבה תנצח"
סופ''ש מושלםם בוביתת
פיפו'ש מאמי
אני כל-כך מכירה את ההרגשה הזאת
זה כל-כך כואב שלא רואים את מי שאוהבים
עד שמתכננים,הכול בסוף לא יוצא לפועל
סבלתי ככה במשך שנה וחצי
אבל הבעיה שהיינו רחוקים מאוד,אני במרכז והוא בדרום
ראיתי אותו פעמיים -שלוש בחודש
אבל אהבתי,התגעגעתי
וכמה שקשה היה לי,
בסוף לא היה יוצא כלום!
בקיצור מאמי שלי,
כנראה הכול לטובה
קשרים כאלה של דתייים-חילוניים
לא תמיד יוצאים לפועל
זה קשה להתסדר ככה
הלוואי ובאמת הכול יצא על הצד הטוב ביותר
רק צריך לקוות לטוב
תיהי סבלנית פיפו'ש
אוהבת 3>
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) פיפו'ש מאמי
אני כל-כך מכירה את ההרגשה הזאת
זה כל-כך כואב שלא רואים את מי שאוהבים
עד שמתכננים,הכול בסוף לא יוצא לפועל
סבלתי ככה במשך שנה וחצי
אבל הבעיה שהיינו רחוקים מאוד,אני במרכז והוא בדרום
ראיתי אותו פעמיים -שלוש בחודש
אבל אהבתי,התגעגעתי
וכמה שקשה היה לי,
בסוף לא היה יוצא כלום!
בקיצור מאמי שלי,
כנראה הכול לטובה
קשרים כאלה של דתייים-חילוניים
לא תמיד יוצאים לפועל
זה קשה להתסדר ככה
הלוואי ובאמת הכול יצא על הצד הטוב ביותר
רק צריך לקוות לטוב
תיהי סבלנית פיפו'ש
אוהבת 3>
אנחנו כבר 4 חודשים בקשר רציני...
ואנחנו מדברים כל הזמן על הקשר בן חילונים לדתיים...
אבל אני יודעת אם זה היה מפריע לו הוא היה חותך את זה ממזמן..
אבל אני רואה שהוא זה שרוצה להמשיך את זה למרות המצב
שאני חילונייה והוא דתי..ואני יודעת גם אם זה יהיה עצוב וכואב
הכל יהיה לטובה..אבל זה לא ישנה את המצב שאני אוהבתת אותו..
תודה בובית שלי אוהבת אותך כ''כ
QUOTE (אופירייי @ 03/08/2007) QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) פיפו'ש מאמי
אני כל-כך מכירה את ההרגשה הזאת
זה כל-כך כואב שלא רואים את מי שאוהבים
עד שמתכננים,הכול בסוף לא יוצא לפועל
סבלתי ככה במשך שנה וחצי
אבל הבעיה שהיינו רחוקים מאוד,אני במרכז והוא בדרום
ראיתי אותו פעמיים -שלוש בחודש
אבל אהבתי,התגעגעתי
וכמה שקשה היה לי,
בסוף לא היה יוצא כלום!
בקיצור מאמי שלי,
כנראה הכול לטובה
קשרים כאלה של דתייים-חילוניים
לא תמיד יוצאים לפועל
זה קשה להתסדר ככה
הלוואי ובאמת הכול יצא על הצד הטוב ביותר
רק צריך לקוות לטוב
תיהי סבלנית פיפו'ש
אוהבת 3>
אנחנו כבר 4 חודשים בקשר רציני...
ואנחנו מדברים כל הזמן על הקשר בן חילונים לדתיים...
אבל אני יודעת אם זה היה מפריע לו הוא היה חותך את זה ממזמן..
אבל אני רואה שהוא זה שרוצה להמשיך את זה למרות המצב
שאני חילונייה והוא דתי..ואני יודעת גם אם זה יהיה עצוב וכואב
הכל יהיה לטובה..אבל זה לא ישנה את המצב שאני אוהבתת אותו..
תודה בובית שלי אוהבת אותך כ''כ
כשאוהבים
קשה לשכוח
אבל אם אתם בקשר
ואתם רוצים להילחם על הקשר הזה
רק בהצלחה פיפו'ש
אני אקווה שאהבה שלכם תנצח!..
ומתוקה,
כל דבר שלא יקרה
אל תתבאסי,
הכול לטובה!
אבל לא משנה מה,תמיד פה בשבילך
כל דבר אם את צריכה!
הלוואי והכול יסתדר אצלכם לטובה!
הלוואי ותראי אותו בהקדם האפשרי!
בהצלחה
אוהבת 3>
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007)
כשאוהבים
קשה לשכוח
אבל אם אתם בקשר
ואתם רוצים להילחם על הקשר הזה
רק בהצלחה פיפו'ש
אני אקווה שאהבה שלכם תנצח!..
ומתוקה,
כל דבר שלא יקרה
אל תתבאסי,
הכול לטובה!
אבל לא משנה מה,תמיד פה בשבילך
כל דבר אם את צריכה!
הלוואי והכול יסתדר אצלכם לטובה!
הלוואי ותראי אותו בהקדם האפשרי!
בהצלחה
אוהבת 3>
תודה רגינושש שליי....
הלוואי וכל מה שאמרת יתגשםם..!!
אוהבתת שיהיה לך סופ''ש מושלםם
ורק שתדעי מאמי שלי מתי שאת צריכה
אני פה בשבילךך...ת-מ-י-ד..!!
QUOTE (אופירייי @ 03/08/2007) QUOTE (רגייי @ 03/08/2007)
כשאוהבים
קשה לשכוח
אבל אם אתם בקשר
ואתם רוצים להילחם על הקשר הזה
רק בהצלחה פיפו'ש
אני אקווה שאהבה שלכם תנצח!..
ומתוקה,
כל דבר שלא יקרה
אל תתבאסי,
הכול לטובה!
אבל לא משנה מה,תמיד פה בשבילך
כל דבר אם את צריכה!
הלוואי והכול יסתדר אצלכם לטובה!
הלוואי ותראי אותו בהקדם האפשרי!
בהצלחה
אוהבת 3>
תודה רגינושש שליי....
הלוואי וכל מה שאמרת יתגשםם..!!
אוהבתת שיהיה לך סופ''ש מושלםם
ורק שתדעי מאמי שלי מתי שאת צריכה
אני פה בשבילךך...ת-מ-י-ד..!!
רק בעזרת השם!
שיהיה לך רק טוב
שתחייכי
שתיהי מאושרת!.. 😊
סוף שבוע אחלה שיהיה לך!!
אוהבת אותך 3>
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) רק בעזרת השם!
שיהיה לך רק טוב
שתחייכי
שתיהי מאושרת!.. 😊
סוף שבוע אחלה שיהיה לך!!
אוהבת אותך 3>
רק בעזרתו....
גם לך מאמי שיהיה לך רק טוב
שתחייכי כל יום וכל היום
ושתהיי רק מאושרת נסיכההה...
אוהבת 3>
פיפו'ש שלךך
אוייייייייייייי כמה שאני מבינה אותך
לא נפגשתי עם חבר שלי חודש
אתמול היינו אמורים אבל השתבש
והוא גר רחוק וגם בצבא😢 כל כך עצוב לי
תהיי חזקה תזכרי שזה שבועיים
שהגעגוע שם יחזק את האהבה בינכם
אין ברירה אלא לחכות לחכות לשבוע הבא
ואם אתם גרים באותו ישוב
למה אתם לא נפגשים גם במהלך השבוע?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 03/08/2007) אוייייייייייייי כמה שאני מבינה אותך
לא נפגשתי עם חבר שלי חודש
אתמול היינו אמורים אבל השתבש
והוא גר רחוק וגם בצבא😢 כל כך עצוב לי
תהיי חזקה תזכרי שזה שבועיים
שהגעגוע שם יחזק את האהבה בינכם
אין ברירה אלא לחכות לחכות לשבוע הבא
ואם אתם גרים באותו ישוב
למה אתם לא נפגשים גם במהלך השבוע?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אנחנו לא ניפגשים כי לרוב הוא לא נימצא בבית
ומתי שהוא יכול אני לא יכולה ומתי שאני יכולה הוא לא יכולל
זה כ''כ מבאססס:/
מוווווווואאאאאאאאאההה ענקית ענקית
ותודה מאמיי שלייי אוהבתתת המוןןןןן 3>3>
פיפו'ש 😊
אהוובה שלייי
חבל שאני לא לידך עכשיו
הייתי מחבקתתתתת אותך
חזק חזקקקקקקקק
😢
כל מה שדיברנו לפני יומיים בשיקמים איפה שישבנו
היה באלי לבכות מכל מה שדייברת עליו
כ"כ רע לי שרע לך ..
כ"כ כואב לי שכל זה לא ניגמר
ואתם לא יכוולים כבר להיות ביחדדדדד😢
אני כ"כ רוצה שיהיה לך טוב , כי מגיע לך ! ומגיע לך הרבה
כמו שאת עושה טוב לאחרים כך צריך גם להיות לך ..
אהוובה שלי הכל יסתדר בסוףף בעזרת השם !
הוא נסע השבת בסוף לקרית אתא?
דבריי איתי .. מוזר לי שהשבת אני לא איתכן 😢
אווהבת ומתגעגעתתת
QUOTE (koka15 @ 03/08/2007) אהוובה שלייי
חבל שאני לא לידך עכשיו
הייתי מחבקתתתתת אותך
חזק חזקקקקקקקק
😢
כל מה שדיברנו לפני יומיים בשיקמים איפה שישבנו
היה באלי לבכות מכל מה שדייברת עליו
כ"כ רע לי שרע לך ..
כ"כ כואב לי שכל זה לא ניגמר
ואתם לא יכוולים כבר להיות ביחדדדדד😢
אני כ"כ רוצה שיהיה לך טוב , כי מגיע לך ! ומגיע לך הרבה
כמו שאת עושה טוב לאחרים כך צריך גם להיות לך ..
אהוובה שלי הכל יסתדר בסוףף בעזרת השם !
הוא נסע השבת בסוף לקרית אתא?
דבריי איתי .. מוזר לי שהשבת אני לא איתכן 😢
אווהבת ומתגעגעתתת
"כ"כ כואב לי שכל זה לא ניגמר
ואתם לא יכוולים כבר להיות ביחדדדדד😢"
אהובה שלי אנחנו כן יכולים להיות ביחד אבל יש דברים שלא קשורים למה שאנחנו אלא לרגשות שלנו...
ואני מקווה באמת בעז''ה שהכל יסתדר...
ובאסה שלא היית איתנוו היית חסרה לנו ועדיין חסרה לנו...
וד''א שוגי פה איתי ורצינו להגיד לך שאנחנו אוהבת אותך הכי בעולםםם....מואהההה...
וכן הוא בקרית אתא ואת האמת טוב שכך...לא יודעת למה אבל אני מרגישה שזה רק לטובהה...