פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

:מסיבת גיוס:

✍️ שופה_על_היפיופה 📅 03/08/2007 15:51 👁️ 366 צפיות 💬 20 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני לא בטוחה שזה מתאים לפורום הזה אז סליחה אם לא ומורן תעבירי לאן שזה צריך להיות😊

אז ככה...בסוף החודש אני מתגייסת ואני רוצה לעשות מסיבת גיוס...
ולכל מקום יש בעיה...

מסעדה - זה ממש קצר כי אוכלים ואז מסיימים ומה אז?
חוף - סתם ישעמם מתישהו, נגיד אני יביא שתיה וזה אבל בסוף ישתעמם ואין לי איך להביא מוסיקה ודברים כאלה.
פאב - חברות מאוד טובות שלי אין להם עדין 18 וזה סתם יבאס אותם שהם לא יוכלו לשתות(מניסיון).
מועדון- זה לא הרגשה של מסיבת גיוס כי כולם רוקדים וזה אבל אין את הישיבה הזאתי והדיבורים..

קיצר אני ממש בבעיה..ואני חייבת את עזרתכם..אני חייבת רעיונות איפה לעשות את המסיבת גיוס שלי..

תודהההה😊
על האש בבית?
גם בעיה מאמי...
כי אני אצטרך לקנות מלא מלא בשר וסלטים וכל הדברים של על האש כי זה הרבה אנשים וזה יעלה לי מלא כסף ולא ממש יש לי:/
את יכולה לשלב כמה דברים ביחד..
נגיד ללכת כולם למסעדה ..או לשבת בבית שלך..לאכול לשתות לדבר..
ואז בלילה ללכת עם כולם לאיזה מועדון..לרקוד להתפרק..ויום למחרת אתם יכולים ללכת אפילו לבריכה או לים..
מסיבת גיוס ארוכה 😊
QUOTE (שופה_על_היפיופה @ 03/08/2007) גם בעיה מאמי...
כי אני אצטרך לקנות מלא מלא בשר וסלטים וכל הדברים של על האש כי זה הרבה אנשים וזה יעלה לי מלא כסף ולא ממש יש לי:/
ולהורים?
טטווטטייתת- תודה מאמי חשבתי על לשלב איזה 2 דברים ביחד נגיד מסעדה ואז חוף..
או חוף ואז פאב...נראה😊

shoshonit- אממ לא יודעת לא נעים לי לבקש כל כך הרבה כסף כי זה לא יהיה פחות מ-300 שקל..ושתיה חובה אז זה עוד איזה 150,200 שקל:/
אולי תתעיצי
עם כל החבר'ה שצריכים לבוא אלייך
לחשוב ביחד מה עושים
אולי תארגנו על האש בים
נכון מסיבת גיוס שלך,
אבל אולי לחלק את זה בין כולם
שלא יהיה עליך הרבה הוצאות
בכל זאת חברים וחברות וידידים שלך,
נראה לי יסכימו
שכל אחד יביא משו,
תדברי איתם מה הם חושבים על זה
או אולי להם יש רעיונות!

בהצלחה
תודה רבה מאמי...אני מתייעצת איתם מאמי...הם לא אמרו לי לעשות על האש ושכל אחד ישלם אז לא נעים לי לבקש וגם אם הם יציעו לא נעים לי לקחת מהם כסף מאמי עד כמה שהם קרובים..
קיצר אני מה זה לא יודעת מה לעשות..
אולי אני יעשה באיזה חוף עם שתיה ואח"כ דאנס בר או משו..
בכל מקרה תודה רבה מאמיייי
חחחח איזו מתוקה זה מתאים לפה
לדעתי תעשי בבית תעשי על האש
ואח"כ תכיני עוגה שתייה והכל
ואחרי זה תזמיני סרט יפה תשבו
לראות עם פופקורן תשימי מוזיקה
יהיה שמח😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שופה_על_היפיופה @ 03/08/2007) תודה רבה מאמי...אני מתייעצת איתם מאמי...הם לא אמרו לי לעשות על האש ושכל אחד ישלם אז לא נעים לי לבקש וגם אם הם יציעו לא נעים לי לקחת מהם כסף מאמי עד כמה שהם קרובים..
קיצר אני מה זה לא יודעת מה לעשות..
אולי אני יעשה באיזה חוף עם שתיה ואח"כ דאנס בר או משו..
בכל מקרה תודה רבה מאמיייי
אין על מה מותק
אבל מה הם חושבים לעשות?.
יש להם רעיונות משותפים?..

מקווה שתמצאי פתרון!
בהצלחה 3>
מוואה
QUOTE (שופה_על_היפיופה @ 03/08/2007) טטווטטייתת- תודה מאמי חשבתי על לשלב איזה 2 דברים ביחד נגיד מסעדה ואז חוף..
או חוף ואז פאב...נראה😊


כן תנסי..זה נראה לי רעיון טוב...

גיוס קל מאמייי 😊
QUOTE (נאפי @ 03/08/2007) חחחח איזו מתוקה זה מתאים לפה
לדעתי תעשי בבית תעשי על האש
ואח"כ תכיני עוגה שתייה והכל
ואחרי זה תזמיני סרט יפה תשבו
לראות עם פופקורן תשימי מוזיקה
יהיה שמח😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפי.

😁
QUOTE (טטווטטייתת @ 03/08/2007) QUOTE (שופה_על_היפיופה @ 03/08/2007) טטווטטייתת- תודה מאמי חשבתי על לשלב איזה 2 דברים ביחד נגיד מסעדה ואז חוף..
או חוף ואז פאב...נראה😊


כן תנסי..זה נראה לי רעיון טוב...

גיוס קל מאמייי 😊

😊
אני יגיד לך מה כל החברה שמתגייסים אצלנו מה הם עושים?
פשוט שוכרים מקום קטן.. כאילו מקום של מסיבה
ומזמינים את כלל החברים שלהם
טובים ופחות טובים
ועושים מסיבת גיוס-מסיבה!
תאמיני לי זה הכי כייף שיש
תביאי מלא שתיה וקצת כיבוד כזה

וכולם יהנו.. מבטיחה לך
ואם אין לך מקום סבבה שאת יכולה לשכור.. איזה מועדון או משו כזה
אז תבקשי מההורים שלך לעשות בבית
ידיד שלי עשה בבית והיה אחלה
שמעיייי...אין לך חבר שמכיר דיג'י או משו??
מה חברה שלי עשתה לחבר שלה שהתגייס??
יש לה ידיד שהוא דיג'י הביא לה תציוד..היה מוזיקה וגנרוטים
אספו כסף לשתייה(אלכוהול) וקצת אוכל

והיה פשוט כזה כיףףףף!!
תאמיני לי שווה
את יכולה לאססוף מכל אחד גג40-50 ואם תהיו הרבה זה יוצא סבבה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך