אני מתלבטת אם לשלוח ...
תגידו אתם ....................
היי ...
תיראה אני לא יחפור לך עכשיו , אני רק רוצה להגיד לך מה שיש לי להגיד .
ברור לי שאני לא הקורבן היחידי פה , וגם אתה נפגעת מהכל .
אבל לא יודעת זה יושב עליי כל מה שעברנו ומפריע לי .
אני טסה היום בערב , ורציתי פשוט לטוס עם לב שקט .. ולהפסיק לחשוב עלייך ,
ועל כל מה שהיה .
אני באמת רוצה להשאיר הכל מאחור , ואני יודעת שאתה כבר השארת !
אני לא רוצה שיהיה המרחק הזה בינינו ושלא יהיה שנאה .
אני סולחת על הכל ורוצה שגם אתה תסלח לי .
שנוכל להגיד שלום כמו בני אדם , ולא כמו שני אנשים זרים .
אני מקווה שאתה מרגיש כמוני ...................
דוברת
לא רציתי משהו חפרני מדי ... ולא ריגשי ...
רק להעביר את המסר ונראה לי שזה מספיק ...
כן זה נראה לי ממש מתאים...
שלחי לו
כל עוד זה בא ממך שלחי את זה בלי שום ספקות..!!
QUOTE (אופירייי @ 03/08/2007) כל עוד זה בא ממך שלחי את זה בלי שום ספקות..!!
בדיוק!..
אם את רוצה להביא,תיביאי
כי אחרי זה תריגישי הרגשה של פספוס
בהצלחה 3>
בטח שתשלחי לו מאמי
זה משהו שבא מהלב
וזה מה שאת מרגישה וחושבת
אין סיבה בעולם שהוא לא יקבל את זה
שיהיה המון בהצלחה מאמי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 03/08/2007) כל עוד זה בא ממך שלחי את זה בלי שום ספקות..!!
בדיוק!..
אם את רוצה להביא,תיביאי
כי אחרי זה תריגישי הרגשה של פספוס
בהצלחה 3>
😊
QUOTE (hofit189 @ 03/08/2007) QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 03/08/2007) כל עוד זה בא ממך שלחי את זה בלי שום ספקות..!!
בדיוק!..
אם את רוצה להביא,תיביאי
כי אחרי זה תריגישי הרגשה של פספוס
בהצלחה 3>
😊
😊
אם אמרת את כל מה שרצית להגיד
תתני לו את זה
הכי חשוב שתרגישי שעשית את מה שרצית
ושלא תצטערי אחר כך שלא עשית משו...
זה ממש מתאים. קצר ולעניין..
לדעתי, תשלחי לו, אבל אך ורק עם לב שלם, שלא תתחרטי אחר כך.
שיהיה המון בהצלחה מתוקה. 😊
אוהבת המון..
מואההה
זה נתאים כי זה בא מהלב שלך... תני לו את זה.. 😊
קשה לי להגיד כי אני לא יודעת מה הסיפור ביניכם
בכל מקרה , אם את שלמה עם זה תביאי לו (:
בהצלחה
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/08/2007) קשה לי להגיד כי אני לא יודעת מה הסיפור ביניכם
בכל מקרה , אם את שלמה עם זה תביאי לו (:
בהצלחה
איתך 😊