היום אני חוזרת הביתה סוףף סוףף
למחשב החדש שליייי
לאח הקטן שלייי
למיטה שלייייייייייייי
לחדר שלייי
אחריי חוודששששששש..
אייזה כיףףף יאאלההההההההה
אבל דודים שלי באים לשבת ..אז שקט לא יהיה ..
לא נורא נעבור את זה:]
אבל אני יתגעגע לפיפוששששששש לשוווגי ונושייי ולכל מי שהייתי איתווווו😊
שבתת שלוםם
😊 שמחה שאת חוזרת הביתה
תהני
תיהי עם אחיך הקטן..(=
שיהיה לך סוף שבוע מדהים!
ויהיו לך עוד הזדמנויות לראות את פיפו'ש שוגי ונושי!..זה בטוח 😊
אוהבת אותך 3>
QUOTE (koka15 @ 03/08/2007) היום אני חוזרת הביתה סוףף סוףף
למחשב החדש שליייי
לאח הקטן שלייי
למיטה שלייייייייייייי
לחדר שלייי
אחריי חוודששששששש..
אייזה כיףףף יאאלההההההההה
אבל דודים שלי באים לשבת ..אז שקט לא יהיה ..
לא נורא נעבור את זה:]
אבל אני יתגעגע לפיפוששששששש לשוווגי ונושייי ולכל מי שהייתי איתווווו😊
שבתת שלוםם
לא רוצה שתחזריי אני רוצה שתישארייי איתנווו....
כ''כ כיף לי איתךךך....וועכשיו אני כל כך אתגעגע אלייךךךך....
שבוע שלם בלי לראות אותךך מספיק אני מתגעגעת אליו בטירוףף
עכשיו אני אתגעגע גם אלייךך אוווופפףף כולםם עוזביםם אותיייייי...:/:/
בררררררררררר?
אני שמחה בשבילך,
שאת חוזרת הביתה.😊
שבת מדהימה שיהיה לך(:
אוהבת אותך(:
שבת שלום יפה שלי
אני שמחה שהמחשב היסתדר לך :]
אחח איזה כייף זה לחזור הביתה אחרי הרבה זמן..
חחח
תהני לך
ושבת שלווםם
נהנהנהנהנה הגעתיייייייי הביתההההההההה😛
אייזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף😊😊
פיפווש אהובה שלי אני יחזור מהר בעזרת השםם
וגמני כבר געגעתת 😢
אוהבת אותך
שמחה בשבילך מאמי
תהניי שיהיה לך רק טובב😊
בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 03/08/2007) שמחה בשבילך מאמי
תהניי שיהיה לך רק טובב😊
בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תוודה מאמי שלי 😊
אוהבת אותךךךךךךך
למה איפה היית מאמי?
ברוכה השבה. 😊
אצל דודה שליי ,חברות
איזה חודש לא הייתי בבית בערךך
כ"כ התגעגעתתתיייייייייי 😛