שלוש ורבע בלילה יצאתי לסיבוב עם שתי חברות והכלבה של אחת מהם בשכונה
ופתאום ה-ו-א עובר במכונית שלווווו
והוא בכלל גר 20 דקות נסיעה מאיפה שאני גרה לא שהוא גר קרוב...
יוואו זה הזוי מה הוווולך פה?!.. 😕
לא יתנו לי לשכוח??
חחח מאמי זה קורה וטבעי
יחסית אתם גרים קרוב...
זה לא מה שימנע ממך לשכוח אותו תהיי בטוחה
בהצלחה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ככה זה
מנסים לשכוח
וכל דבר מזכיר אותו
פשוט הכול!
מקווה בשבילך שתשכחי כמה שיותר מהר!
יהיה טוב! 😊
חעחעחע אוייי...
לא מפחיד אותך לצאת בשעות כאלה?😮
למה דווקא לא לראות אותו עוזר לי... ככה אני לא חושבת שעעעעה על כל מבט,חיוך,מילה
ומנסה לפרש את זה..
ודווקא הייתי אמורה לראות אותו אבל בסוף לא וכבר שמחתי... חח ולא עזר בכל זאת ראיתי אותו
ונראה לי שהוא חולה יוואו הוא היה צרוד והיה לו קשה כזה לדבר,התאמץץץ
טוב די מה אכפת לייייי
[די איזה פיצול יו]
יהיה טוב (: חח
כריס לא חח זה היה ממש ליד הבית שלי סתם טיילנו קצת..
QUOTE (נאפי @ 02/08/2007) חחח מאמי זה קורה וטבעי
יחסית אתם גרים קרוב...
זה לא מה שימנע ממך לשכוח אותו תהיי בטוחה
בהצלחה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
חחחח איזה ממצחיקהה
אין לו איזה חבר שגר קרוב אליך או משו כזה??
בכל מקרה אני בטוחה שזה סתם צירוף מקרים....
אל תנסי למצוא רמזים, אם הוא עושה לך רע ואת רוצה לשכוח ממנו,
פשוט תמחקי אותו מהראש, ולא משנה כמה פעמים הוא יעבור ליידך,
תכניסי לראש שלך שזה לא משנה.