אוף זו תקופה כ"כ מוזרה עכשיו .
אני מבולבלת .
אני מתה לשלוח לו הודעה
להגיד שאני עוד פה - חיה ונושמת ....
שאני עוד זוכרת אותו
עוד מתגעגעת ...
אבל לא מגיע לו ! לא מגיע לו הגעגועים האלו ,
המחשבה עליו ..
אני לא יכולה לעצור בזה , כאילו שאני לא שולטת בזה יותר .
עשיתי צעד - מחקתי אותו מהאייסי , כדי שלפחות השם שלו לא יצוץ לי כל הזמן מול העיניים
וייקרוץ לי לקרוא לו את האווי ..
גם לשין שלו לא נכנסתי כבר איזה שבועיים .
והחוסר ידיעה הזה מה קורה לו בחיים הורג אותי .
אני כל כך רוצה להיות חלק מהם
כל כך רוצה להחזיר את האהבה הזאת ...
שיינשק אותי , ייסתכל לי בעיניים ויגיד לי כמה הוא אוהב אותי .
שכל המשחקי גאווה האלו בינינו ייעלמו .
שנוכל להסתכל אחד לשני בעיניים ,
שאני יוכל להסתכל לו בעיניים
ולראות אותם נוצצות כאלו מסתכלות עליי במבט אוהב ....
ולא במבט של שנאה .
אני מתה לשלווחחחחח לו הודעה ...
אבל אני פשוט יודעת שאני ייצטער על זה אחר כך .
כי לא ייצא מזה כלום .
הלוואי שהיה יוצא ...
סתם פריקה ... אתם לא צריכים להגיב .





