החום הזההההההההההההההה הורג אותתתייי לא יכולהה יותתררררר!!
ומשום מהה..איכשההווו..רק ה' יודע איךךך..המים מהמזגן שלי זורם לשכנה מתחת..וכל הכביסה שלה מתרטבת ועכשיו אני צריכה להיות בלי כלוםםם
חםם ליייייייייייי....ואינלי פה מאוורר..!
אני כולי נוטפת מים מרובב חוםםם!! באליי למוותתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!
בבעעעע
אני לא מאמינה שאני אומרת את זה..פעם ראשונה בחיים.
אני רוצה חורףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף חחח
עזבו..החום חירפן😛
חחחח גם לי זה קרה
אבל היום אבא שלי חמוד כל הלילה המזגן הולך לעבוד 😊 במקום המאוורר המרגיז
כנסי להתקלח עם מים קרח כמו שעכשיו אני הולכת לעשות
לילה טוב 😊
אני לא יכולה כבר מאוחר..ואני צריכה את אמא שתעזור לי כי קשה לי ללכת..בגלל הניתוח😢😢
חחחחחח לי נעים :]
ואני בלי מזגן/מאוורר 😂
לא דעת מה איתכם
אצלי החלון פתוח וממש נעים לייי..
אצלינו מזגן פועל 24 שעות ביממה!! חחחחח 😂 למרות שבערב נעים כאן...
QUOTE (Bubit_metuka @ 03/08/2007) אצלינו מזגן פועל 24 שעות ביממה!! חחחחח 😂 למרות שבערב נעים כאן...
😁
חחחחח תפתחי חלונות יהיה אוויר מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחח..
באמת החום מתחרפן!...
יש לנו שכן בקרקע הוא חתך לי את הצינור של המזגן
ובלילה כל המזגן נשפך מלמעלה!..
במקום החוצה
כימעט הכול על מחשב!!!!!!!:\
אבל עוברים הלאה!
תקחי מאוורר
תתרענני במים!..
יהיה בסדר
שבוע הבא פחות חם 😊
אבל שנה הבאה?
יותר חם!
QUOTE (einavush @ 03/08/2007) לא דעת מה איתכם
אצלי החלון פתוח וממש נעים לייי..
😊