אני לא יודע בדיוק מה להגיד לך,
כי אני לא בדיוק במצבך,
אבל גם אני, כמו רבים אחרים, חוויתי אבדות
של רבים וטובים שהיו מסביבי.
אם זו סבתא, אם זו דוד.. לא חסר.
בקיצור, מה שאני בא להגיד הוא שדרכיי האל נסתרות.
אולי עכשיו את לא רואה את זה ככה, ובצדק,
ואפשרי ביותר להבין אותך,
אבל עם מעט אמונה וקצת כוח ורצון להמשיך הלאה,
את תגדלי ותפרחי.. ממש כמו שכל הקרובים אלייך, שעכשיו כבר אינם, היו רוצים.
סבתא שלי, ממש לפני שהיא נפטרה,
אמרה לי שהיא מרוצה.. שהיא שמחה שהיא זכתה לראות את כולם
גדלים, והיא מרגישה שזהו.. התפקיד שלה בעולם הזה, "במשחק הזה" , כדברייך,
נגמר.
היא סבלה.. וסבלה המון.
גססה במשך שבע שנים, אבל בשום צורה ואופן היא לא התלוננה.
למרות האלצהיימר שתקף אותה היא הייתה עם חיוך על הפנים, כל
פעם שמישהו מאיתנו היה נכנס מבעד לדלת.
החיוך הזה לא יישכח ממני.
מה שאני רוצה לומר פה הוא שלמרות שכמה שהיה קשה לה בחיים,
והיה לה קשה, היא חייכה.
"איזהו העשיר השמח בחלקו"... תשמחי על מה שיש לך.
למרות שנראה שכולם נעלמים, מכל אחד ואחד נשארים הזיכרונות,
המרים והטובים כאחד, ומכל אחד אני מאמין שלקחת
קצת בינה ואמונה לחיים והנה... זו ההזדמנות שלך להראות להם
שגם את יכולה.
שגם את מסוווגלת.
שלמרות המחלה שיש לך, את מצליחה להמשיך עם החיים שלך
ולעשות אותם למאושרים, כי אף אחד אחר לא יצליח לעשות אותם לכאלו
==אם את עצמך לא תאמיני.==
אז אני אני, ואני מאמין שכל המשתמשים אתר מצטרפים אליי,
מחזיקים לך אצבעות ומאחלים לך דרך צלחה.
חיוך אחד קטן יישנה את הכל.
חלק אומריםן שטוב להם עכשיו שם למעלה
וחלק אומרים שרק להם שהם מתים ולא יכולים להיות פה
אז טוב להם או רע להם?!
QUOTE (oshri_Ok @ 02/08/2007) אני לא יודע בדיוק מה להגיד לך,
כי אני לא בדיוק במצבך,
אבל גם אני, כמו רבים אחרים, חוויתי אבדות
של רבים וטובים שהיו מסביבי.
אם זו סבתא, אם זו דוד.. לא חסר.
בקיצור, מה שאני בא להגיד הוא שדרכיי האל נסתרות.
אולי עכשיו את לא רואה את זה ככה, ובצדק,
ואפשרי ביותר להבין אותך,
אבל עם מעט אמונה וקצת כוח ורצון להמשיך הלאה,
את תגדלי ותפרחי.. ממש כמו שכל הקרובים אלייך, שעכשיו כבר אינם, היו רוצים.
סבתא שלי, ממש לפני שהיא נפטרה,
אמרה לי שהיא מרוצה.. שהיא שמחה שהיא זכתה לראות את כולם
גדלים, והיא מרגישה שזהו.. התפקיד שלה בעולם הזה, "במשחק הזה" , כדברייך,
נגמר.
היא סבלה.. וסבלה המון.
גססה במשך שבע שנים, אבל בשום צורה ואופן היא לא התלוננה.
למרות האלצהיימר שתקף אותה היא הייתה עם חיוך על הפנים, כל
פעם שמישהו מאיתנו היה נכנס מבעד לדלת.
החיוך הזה לא יישכח ממני.
מה שאני רוצה לומר פה הוא שלמרות שכמה שהיה קשה לה בחיים,
והיה לה קשה, היא חייכה.
"איזהו העשיר השמח בחלקו"... תשמחי על מה שיש לך.
למרות שנראה שכולם נעלמים, מכל אחד ואחד נשארים הזיכרונות,
המרים והטובים כאחד, ומכל אחד אני מאמין שלקחת
קצת בינה ואמונה לחיים והנה... זו ההזדמנות שלך להראות להם
שגם את יכולה.
שגם את מסוווגלת.
שלמרות המחלה שיש לך, את מצליחה להמשיך עם החיים שלך
ולעשות אותם למאושרים, כי אף אחד אחר לא יצליח לעשות אותם לכאלו
==אם את עצמך לא תאמיני.==
אז אני אני, ואני מאמין שכל המשתמשים אתר מצטרפים אליי,
מחזיקים לך אצבעות ומאחלים לך דרך צלחה.
חיוך אחד קטן יישנה את הכל.
רק הזכרונות נשארים מהם..רק..אני לא יכולה לגעת בהם עוד..לחבק אותם...כמה זה חשוב החיבוק הזה.
אני מצליהח להמשיך את החיים שלי עם המחלה אבל לא מאושרים.
תודה,תודה רבה לך ולכולם פה..
חייב להמשיך מאמי
חייב להחזיק חזק ולהמשיךךךךךךך!
אוהבת
QUOTE (koka15 @ 02/08/2007) חייב להמשיך מאמי
חייב להחזיק חזק ולהמשיךךךךךךך!
אוהבת
תודה מאמי
ואו... איזה טרגדייה
מאמי תהיי חזקה.. כנראה שאת התפקיד שלו בעולם הזה הוא סיים
ז"ל , אם את זקוקה למשהו אני כאן
תודה גל.
ותודה לכם שהבאתם לי להתפרק ככה..
אורטלי
אין על מה מאמי!
תמיד פה בשבילך!
העיקר שאת תרגישי יותר טוב!
תתחזקי
ותמודדי עם מה שקרה!
אוהבת
QUOTE (einavush @ 02/08/2007) ואי מאמי אני כל כך מצטערתתתת!!
כל כך הרבה מקרי מוות זה באמת קשה..
אבל תחשבי על זה שכול מי שציינת מסתכל עליך מלמעלה
ואני בטוחה שלא רוצה שתהיי עצובה ככה
תהיי חזקה.. בשביל אלה שמסתכלים עליך מלמעלה
ובשביל ההורים של אותו בן דוד שנפטר
ובשביל ההורים שלך וסבתא שלך...
זה כל כך קשה.. אני יודעת
אבל עוברים את זה..
ואני מאמינה שבסוף תמיד אבל תמיד טוב
ומה שצריך לקרות קורה..
תהיי חזקה מאמי ותנסי לעבור את זה
יהיה טוב בסופו של דבר-מבטיחה!!
ולגביך?? אל תגידי שאת אפס! כי את לא!
את ממש לא!
וזה שיש לך מחלה זה לא אומר שאת לא בן אדם נפלא עם רגשות שאוהב וחי ונושם ורוצה להנות מהחיים שלו
את לא יכולה לתת למחלה שלך להשתלט לך על כל החיים
את צריכה את להשתלט עליה!
לא לתת לה לנצח אותך! גם אם אין לה מרפא
יש אנשים עם מחלות קשות מאוד שמצליחים לחיות ונהנים מהחיים שיש להם!
כי הם מעריכים שבכלל יש להם חיים
וכמו שאת ראית החיים יכולים להילקח מאיתנו במהירות רבה מאוד...
אז תעריכי את זה.. שיש לך את מה שלהם אין!
ותהני מהחיים שלך כל עוד את יכולה וכמה שאת יכולה!
ולכל דבר אחר שאת צריכה אני פה!
תמיד!
336638977
!!!!!
יהיה טוב בבוובי .
משתתפת בצערך
תמיד פה בשבילך!
העיקר שאת תרגישי יותר טוב!
תתחזקי
ותמודדי עם מה שקרה!
משתתפת בצערך.
חיבוק ענקי 333>
QUOTE (OrtalBe @ 02/08/2007) רק הזכרונות נשארים מהם..רק..אני לא יכולה לגעת בהם עוד..לחבק אותם...כמה זה חשוב החיבוק הזה.
אני מצליהח להמשיך את החיים שלי עם המחלה אבל לא מאושרים.
תודה,תודה רבה לך ולכולם פה..
נכון, רק הזכרונות נשארו,
אבל זה עדיין דבר שפועם בך ומאפשר לך להמשיך, איכשהו, בשגרת חיים.
וברור שהחיבוק הזה חשוב,
אבל יש עוד כ"כ הרבה אנשים מסביבך שאני בטוח שהיו מוכנים לתת לך את
החיבוק, זה שאת כ"כ זקוקה לו.
וברור שזה עוד יותר קשה כשיש לך את המחלה על הראש,
אבל המחלה היא סה"כ מכשול, קטן או גדול את זה את כבר תחליטי.
יש באפשרותך לבחור האם לטבוע באגם הייאוש והצער
או לקום, להפסיק לרחם על עצמך ולהגיד - "מעכשיו אני חייה".
תחיי, תתעודדי.
תחיי לזכרם של כל אלו שכבר אינם..
וואי..
אני בהלם..אני עוד שנייה בוכה.
יהי זכרו ברוך.
אינלי כ"כ מה להגיד לך..קשה להגיב במצב כזה..אבל יהיה טוב..
ואם את צריכה למרות שאנחנו לא מכירות..אני פהה..תמידד.
אוהבת אותך מאמי
תודה מתוקות...:\
ואושרי-
את החיבוק הזה לא נותנים לי,אף אחד חוץ מחבר שלי.
"יש באפשרותך לבחור האם לטבוע באגם הייאוש והצער
או לקום, להפסיק לרחם על עצמך ולהגיד - "מעכשיו אני חייה". "
אני בוחרת לקום...:\אבל קשה..
תודה..
ותודה עדידוש
אורטלי
תקומי לבוקר חדש
בתקווה שהמלאך שומר עלייך מלמעלה!
הוא מקשיב לך
רואה אותך
ורוצה רק בטובתך!
אז תתמודדי עם הכאב
אל תוותרי על להמשיך הלאה!
שיהיה לך יום מקסים!
אוהבת 3>