כבר חודש שהביצה הזו אצלי או יותר..
וזה לא בוקע !
למה? 😢
סך הכול ביצה
😊
תנו לה את הזמן שלה!
והיא תיבקע
😊
תנו לה זמן חחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחח
תנסי לדגור עליו 😛
תגידו תודההה תיראו איזה סוס ים מכוער יצא לי 😠
אני דוגרת עלייה יום וליל... מה אתם לא ?
חח יואוו גל גמאני רציני לפרסםםם שהביצה לא בוקעת!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחח ביצה מעאפנה
חח לי אין ביצה בכלל. .סתם כאאב ראש והמתנה מעצבנת P:
זה כל כך מעצבן ... שתבקע...
לא יודע למה אבל אני בכלל לא מצליח להשים את הביצה...
וכמו זה שמעלי גם אני בעד חביתה
QUOTE (שמאוהבת @ 02/08/2007) אני בעד חביתה
פתאום גם לי בא :|
ושלי בקקקקקקעה 😛
חחחחחח אתם מזה מצחיקים על הביצים האללהה!!! חחחחחחחחחחחחחחחח
TtUuLlIi-לפחות בביצה שלך כבר יש סדק!! חחחחח
טוב נו... בסופו של דבר הם יבקעו... אני רק מקווה שלא לחצתם על התמונה עם המקש הימני בעכבר ועשיתם העתק הדבק כן.. 😂 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כי אז זה בטוח לא יבקקעעע!!!!!!
QUOTE (נאפי @ 02/08/2007) תנו לה זמן חחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😛