I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cried
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie
is made up on your side
When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?
When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
All the words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you
I've never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
they lie on the floor
And they smell just like you
I love the things that you do
When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?
When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
And when you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you
We were made for each other
Out here forever
I know we were
Yeah Yeah
All I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe I need to feel you here with me
Yeah
When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear will always get me through the day
And make it OK
אני חייבת לסדר תרגשות שלי
ברושש
הכל יסתדר בסוףף!!
אוהבת המווןןן
אם את צריכה משהו
דברי איתי
מואהה
-חיבוקיייי ענקקק-
בר
אם את חייבת לסדר מחשבות
תסדרי אותם
כמה שיותר מהר
כדי שלא תיפגעי יותר
ממה שעכשיו!
ואת יודעת שאני תמיד פה בשבילך? 😮
חחחחח 😊
אוהבת אותך הכי בעולם!
מוווואה 3>
QUOTE (טוניטה @ 02/08/2007) ברושש
הכל יסתדר בסוףף!!
אוהבת המווןןן
אם את צריכה משהו
דברי איתי
מואהה
-חיבוקיייי ענקקק-
אהובה שליי..
אני יודעת שהכל יסתדר בסוףף!
אוהבת אותך ותודההההה
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) בר
אם את חייבת לסדר מחשבות
תסדרי אותם
כמה שיותר מהר
כדי שלא תיפגעי יותר
ממה שעכשיו!
ואת יודעת שאני תמיד פה בשבילך? 😮
חחחחח 😊
אוהבת אותך הכי בעולם!
מוווואה 3>
חחחחחחחח יפה שליי אני חייבת לסדר אותן
ויש עוד מלא מה לההגיד לך את יודעת בקשר למי
בגלל זה אני כתבתי את זה !
אוהבת אותךךך תודה על הכל
בשבילך!?!!?!?
הכול!!!
יהיה בסדר מתוקה שלי!
רק תנסי לא להיפגע!
אוהבת אותך 3>
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) בשבילך!?!!?!?
הכול!!!
יהיה בסדר מתוקה שלי!
רק תנסי לא להיפגע!
אוהבת אותך 3>
אני יודעת מאמי שלי..
ויש דברים חדשים
אפילוו חבר שלו אמר לי אותם
אתמול יצא לנו לדבר והוא אמר לי הכל !!
אני חייבת להסביר לך .
אוקי מותק
דברי איתי בפרטי!.
מוואה3
שיר מדהים...:,\
יהיה טוב.
בסופו של דבר.
רק תחייכי 😊
שיר כל כך מדהים 😊 אם את זקוקה למשהו איימ הירר ...
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) בר
אם את חייבת לסדר מחשבות
תסדרי אותם
כמה שיותר מהר
כדי שלא תיפגעי יותר
ממה שעכשיו!
ואת יודעת שאני תמיד פה בשבילך? 😮
חחחחח 😊
אוהבת אותך הכי בעולם!
מוווואה 3>
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיי פיתאוםם בכללל הכל אחרת אבל לא נורא
אחרת??:\
מה קרה מאמי?..
וואפילו אם הכול השתנה,
הכול אחרת
זה אולי אפילו לטובה?.. 😕
הכל יהיה בסדר!
רק את חייבת לא לתת לעצמך להתאכזב!
אוהבת אותך@
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) אחרת??:\
מה קרה מאמי?..
וואפילו אם הכול השתנה,
הכול אחרת
זה אולי אפילו לטובה?.. 😕
הכל יהיה בסדר!
רק את חייבת לא לתת לעצמך להתאכזב!
אוהבת אותך@
זה פסדר..
בדיוק אחרי שפירסמתי תאשכול הזה
הבננתי מה הוא שווה באמת ..
אוהבת אותך נסיכה שלי
בוביתתת תקשיבי אני יודעת שהכל יסתדר...
תיראיי אם את לא תיקחי את זה לידיים שלךך לא יקרה כלוםם..
אם את כן רוצה משהו אז תעשי את זה אל תחכי כי בסופו של דבר
כמו תמיד זה יגמר ואי אפשר לדעת אם זה יחזור שוב פעם כמו תמיד...
את צריכה להיות שלמה עם עצמך כדי להגיד שאתם כן יכולים להיות ביחד..
כי אני בטוחה שגם הוא רוצה...
אבל כמו שאני מכירה אותך את פשוט לא נותנת לו להיכנס ללב שלךך...
טוב נסיכה שלי אני ואת עוד נדסקס על העיניין הזהה...
למה זה לא יכול להישאר ככה..!!!!!!
וברי שלי אני מבטיחה שהכל יהיה טוב..מ-ב-ט-י-ח-ה!
אוהבת הכי שבעולם==>פיפו'ש שלך
ותמיד תדעי שאני פה או באייסי או ברכסים בשבילךך חחחח מואהההה