היום חשבתי לעצמי
יש לי משפחה שאוהבת אותי כ"כ
ומשפחה מורחבת הכי חמה שאפשר לבקש
יש לי בית חם
יש לי אח שהוא אוצר
יש לנו כסף,והרבה
יש לי חברות טובות באמת
יש לי חבר שמוכן לעשות הכול בישבילי
יש לי הכול
אבל עדיין
אין לי כלום..
____________________
מה איתי, מה איתי, מה איתי
לא מסתדר עם עצמי
מה איתי, מה איתי, מה איתי
איפה שכחתי את שמי
לא יודעת למה
לא יודעת איך,
איך ומה
רק רוצה לברוח,
מה זה קרה לי
טוב לי או רע לי,
תגיד לי...
הכי מתחברת לזה עכשיו..
יש לי כאב ראש.
וכלב פלצן..
יש לי הכל בחיים =]
יום אחד תקלטי את זה.
לדעתי את פשוט לא מעריכה את מה שיש לך
ולוקחת הכל כמובן מאליו
וחבל....
עם כריס..
הרבה מאוד אנשים היו רוצים את מה שיש לךך,
אפילו חצי
תעריכי את כל מה שיש לך...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 02/08/2007) לדעתי את פשוט לא מעריכה את מה שיש לך
ולוקחת הכל כמובן מאליו
וחבל....
זה באמת נראה כך...
QUOTE (hofit189 @ 02/08/2007) תעריכי את כל מה שיש לך...
...
מאמי יש לך הרבה
דברים שלאנשים אין חצי מיזה
את צריכה להעריך את מה שיש לך
ואת עצמך
QUOTE (chen-daskal @ 02/08/2007) מאמי יש לך הרבה
דברים שלאנשים אין חצי מיזה
את צריכה להעריך את מה שיש לך
ואת עצמך
מסכימה בהחלט!!..
במיוחד את צריכה להעריך את החיים שלך!!!...
את זה שאת חייה! ויש לך אנשים מסביב
שתמיד יכולים לתמוך בך
במיוחד המשפחה! 😊
אולי בגלל שיש לך כל כך הרבה
וזה בא לך בקלות את לא יודעת
להעריך את כל מה שיש לך
וזה חבל ואפילו עצוב
תפתחי את העיניים
ותדעי שלא הכל מובן מאליו
אנשים היו מתים כדי שיהיה להם רבע ממה שיש לך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*